Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een tijdje de topics over mijn telefoon gevolgt,en ik merk dat er hier veel experts rondlopen.

Het volgende:

Ik heb een defecte N95 8GB.
Van de een op de andere dag stopt mijn scherm met werken. Ik weet dat de telefoon in principe goed werkt. Ik krijg namelijk prima beeld via de televisie als ik de telefoon verbind met het vga kabeltje.

Nu dacht ik slim te zijn, en heb een nieuw lcd schermpje besteld. Gemonteerd enz, maar helaas geen resultaat.

Wat nu nog steeds gebeurd is dat het scherm zwart blijft. Wel knippert het heel even als ik de accu er opnieuw inzet en op de power knop druk. Lijkt me een kleine energie-burst die dat ding laat knipperen.

Nu zit ik dus nogsteeds met hetzelfde probleem.
Wat kunnen jullie me aanraden om te doen? waar ligt dit mogelijk aan?

Reeds de nokia care service geraadpleegd en 2 aangeschreven herstel bedrijven gecontacteerd per mail, maar er wordt niet gereageerd. :(
Iemand ervaring met een goede reperatie lokatie in de omgeving utrecht / amsterdam / apeldoorn?

Vriendelijk bedankt alvast voor enig advies,

mvrgr,

TheWicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
In Amersfoort zit een Nokia Care Point met zeer goede service (tenminste, dat is mijn ervaring). Het bedrijf heet Reitsma Telecom en ligt vlak bij de A1.

Website: http://www.reitsmatelecom.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Het probleem ligt hem bij jou niet in het LCD scherm, maar in de slide module. Daar zit een flatcable in die de ene kant met de andere verbind en die is dan versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dank.. Kalua

Aangezien ik 2 verhuizingen verder ben en bijna 2 jaar met mijn telefoon rond gesjouwt heb, heb ik geen papiertjes van garantie meer.. en Hij ziet er ook niet bepaald onbeschadigd uit.

Net even gebeld met Teleworld in Amsterdam.. Zo'n flatcable is alleen icm slide en dat betekend 88 euro. :-(

Dan maar even Marktplaats afzoeken of iemand daar nog een aftandse n95 8gb heeft liggen.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 20:59
Ik heb ook een nokia N95 8GB.
Heb ongeveer 1x in de 2 weken dat het scherm utivalt maar dat de lichtjes van het toetsenbord wel blijven branden.. Lijkt net alsof ie 'vastloopt' maar het zou ook kunnen zijn dat het scherm gewoon weg valt (nog niet geprobeerd via TV).. Als het wel zo is dan kan het best een 'bekend' probleem zijn bij Nokia omdat ik het al vaker soortgelijke problemen heb gelezen. Dus toch wachten op antwoord van Nokia Service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
het is ook een bekend probleem.. die flatcable in de slider is heel erg gevoelig voor slijtage.. normaal wordt dit ook gewoon onder garantie gerepareerd.

Verwijderd

Topicstarter
@Kalua

Dank voor de tip. Heb ook even verder gezocht en ik zag dat de flexkabel ook los te verkrijgen is.
30 euro.. maar dat is te gek.

Ik denk dat ik de december maand wel door kom zonder GPS, en even wachten tot de nieuwe batch telefoons uit komen. Dan maar eens verder kijken!.
Pagina: 1