Toon posts:

twee uncle's????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ehhh ff een vraagje kunnen er twee verschillende personen op dit forum de zelfde gebruikers naam hebben?
Op maandag 05 maart 2001 21:34 schreef uncle het volgende:
Ik had hetzelfde probleem, de één zag de ander wel maar niet andersom. Was gewoon de kabel niet goed, nieuwe kabel->alles perfect.
Na mijn weten ben ik Uncle, maare dit heb ik niet geplaatst sterker nog ik was niet eens op het forum.

Hoe kan dat dan gebeuren????

Verwijderd

Iemand die onder je naam post. Ben je toevallig vergeten om ergens uit te loggen? Of heb je je medicatie misschien niet genomen? :P

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 14:08
Vergeten uit te loggen, op werk of op school.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Vaag...er bestaat geen 2e user Uncle (ook niet met een hoofdletter I i.p.v. de l)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik snap het ook niet.
Ik was een spelletje Tanarus aan het spelen en dacht ff op het forum kijken. zie ik daar toch ineens een reactie die ik nooit geplaatst heb.(taranus van 21.00 tot 22.30)
daarbij staat er bij mijn stats dat ik 125x gepost heb
terwijl het er, maar 58 zijn.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Is het user-ID hetzelfde? (Kun je zien in het profile, of geef anders even een link naar die post.)

Verwijderd

Topicstarter
Oké gathering.tweakers.net/showtopic.php/138217

Maar ik kan er echter niets vreemd aan ontdekken..Behalve dat ik hem niet geplaatst heb...

Verwijderd

user id is het zelfde, dus het is zowieso vanaf jouw account gebeurt. het lijkt er op dat je vergeten bent je account ergens op een openbare machien uit te loggen. Verander voor de veiligheid even je password.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

UserID's zijn het zelfde.

Er zijn overigens 5 users met uncle in de naam:
<li> uncle
<li> Uncle Heinrich
<li> uncleee
<li> Unclez
<li> uncle_p

Bericht hierboven

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
daarbij staat er bij mijn stats dat ik 125x gepost heb terwijl het er, maar 58 zijn.
Die 58 (inmiddels 60) is het aantal threads waarin je gereageerd hebt. Dat dat lager is dan je aantal reacties is best logisch, je reageert immers wel eens vaker dan één keer in dezelfde thread... :)

Verwijderd

Floris: vergeet Ome Henk niet :P

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:14

Destruction

(ex-)Automonteur

uncle : ik zou je pass maar ff wijzigen. waarschijnlijk is er nog iemand de het heeft.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1