Toon posts:

Iphone batterij indicator in procenten?

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

misschien een stomme vraag, maar ik krijg het niet voor elkaar om de batterij status in procenten weer te geven! Zover ik weet moet dit gewoon mogelijk zijn. Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan doen. Heb pas sinds afgelopen weekend een iPhone 3G 16GB white.

Nu zie je links van de batterij een soort klein klokje.

Alvast bedankt,

Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kan niet op een 3G, alleen op een 3GS of op een 3G met jailbreak :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het antwoord op deze vraag had je eenvoudig zelf kunnen vinden :) Als je bijvoorbeeld in Google zoekt naar iphone battery percentage, dan vind je Tip: Show iPhone Battery Percentage Remaining waar je precies wordt verteld hoe deze functie kunt activeren.

Zou je misschien de volgende keer eerst zelf een antwoord proberen te vinden? Mocht je dat gedaan hebben, maar er niet zijn uitgekomen dan is goed om dat voortaan te vermelden. Wellicht had je de verkeerde zoektermen gebruikt. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.