Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Powerpoint] hoe timer instellen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een presentatie gemaakt en het zou mij erg goed uitkomen om een soort aflopende timer te implementeren. Weet iemand hoe dit kan? Zo ja dan zou het fijn zijn om zijn kennis met mij te delen.

Alvast bedankt!

Versie maakt niet uit.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Aflopende timer? Als in een countdown-clock op een pagina aan het einde van je presentatie?

https://powershellisfun.com

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je wilt inderdaad even een stuk duidelijker maken wat je nu precies bedoelt - en welke opties je daarbij al hebt geprobeerd natuurlijk.

Heb je het gewoon over een animated gifje? Of de standaardfunctie van PPT om automagisch naar de volgende slide te gaan?

Ik heb trouwens de topictitel wat aangepast (was: 'Powerpoint probleempje'). De kans dat je geen vraag of probleem hebt is zo klein dat dat woord in de titel zinloos is. Denk dan ajb iets langer na over een titel die wel informatief is, zodat mensen meteen weten welke vraag je precies hebt ;)

[ Voor 36% gewijzigd door F_J_K op 15-12-2009 21:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 21:12:
Je wilt inderdaad even een stuk duidelijker maken wat je nu precies bedoelt - en welke opties je daarbij al hebt geprobeerd natuurlijk.

Heb je het gewoon over een animated gifje? Of de standaardfunctie van PPT om automagisch naar de volgende slide te gaan?

Ik heb trouwens de topictitel wat aangepast (was: 'Powerpoint probleempje'). De kans dat je geen vraag of probleem hebt is zo klein dat dat woord in de titel zinloos is. Denk dan ajb iets langer na over een titel die wel informatief is, zodat mensen meteen weten welke vraag je precies hebt ;)
Bedankt, en ja het klopt dat ik best wat meer info had mogen loslaten dus bij deze.

Ik zoek een klok die afloopt bijv. van 8 min naar 0 en dit allemaal op dezelfde slide. Ik gebruik als alternatief verschillende slides met een interval van 30 sec en timer van 30sec waarna de volgende slide moet verschijnen. Toch zou ik graag een mooiere oplossing vinden. Dus mochten jullie iets weten met een gifje of flash filmpje dat ik kan implementeren zou dat erg handig zijn.

Bij voorbaat dank.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 22:06 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah. http://www.pptfaq.com/FAQ00081.htm noemt diverse opties, probeer die even al zullen ze niet allemaal werken in alle PPT-versies. FWIW, die site vond ik trouwens door op Google te zoeken naar 'powerpoint countdown clock' :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)