Verwijderd

Topicstarter
Heb een klein vraagje.

Ben op zoek naar een online tv dienst zodat ik via mijn htpc wat tv shows e.d. kan bekijken.
Ik zou het niet erg vinden als dit een betalende dienst is , zolang de content goed is (liever gratis natuurlijk :P ) !

Heb net google geraadpleegd maar vindt op het eerste zicht niets interessant .

Iemand een tip?

Thx

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

De XOT plugin in XBMC op je HTPC laat je naar youtube, RTLgemist, uitzendinggemist en veel andere kanalen kijken die tv online aanbieden, het is wel dat dit niet live is (wat bij sportuitzendingen weer niet zo hoeft te zijn).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:58:
De XOT plugin in XBMC op je HTPC laat je naar youtube, RTLgemist, uitzendinggemist en veel andere kanalen kijken die tv online aanbieden, het is wel dat dit niet live is (wat bij sportuitzendingen weer niet zo hoeft te zijn).
Het maakt niet uit dat het niet live is! ga het zeker ff checken. thx

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:57
Mocht je gebruik maken van kabel-internet, dan heeft je kabelexploitant waarschijnlijk ook een live-tv portal. Ziggo en UPC hebben dit volgens mij in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
frickY schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:49:
Mocht je gebruik maken van kabel-internet, dan heeft je kabelexploitant waarschijnlijk ook een live-tv portal. Ziggo en UPC hebben dit volgens mij in ieder geval.
Helaas woon ik in België... dat kennen ze hier niet Kan wel een filmpje huren via telenet maar blijft zeer beperkt!