Toon posts:

Help CompaQ laptop vraag Help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb net effe een nieuwe laptop gekregen van iemand een

COMPAQ LTE 5380
pentium 133

alleen nu is het probleem er zit geen snoer bij om hem te linken naar me pc en er zit geen cd-rom. Weet iemand waar ik dat spul voor zo'n oude pc kan halen en bestaat het.

zo ja wat is er allemaal voor zo'n laptop en hoe werkt het please help me want ik moet over twee weken voor 6 maanden naar mallorca en dan wil ik hem mee nemen

greeetz Savage

Verwijderd

Topicstarter
volegens mij kan niemand me helpen ::::

nou zeg raar

Verwijderd

Je kan een directe kabel verbinding maken van com naar com of van ltp naar ltp, maar dan moet je wel de goeie kabels hebben of je moet een pcmcia netwerkkaartje aanschaffen voor die laptop en een netwerkkaartje voor je pc dan nog een cross kabeltje ertussen en het werkt.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 20:54
Heeft dat ding een PCMCIA slot?, zo ja, druk er een goedkoop netwerkkaartje in, CDrom spelers zijn er ook wel in parallele uitvoeringen te koop.

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Als ik het goed begrijp wil je dus gewoon de data van je pc naar je laptop zetten.

Dus moet je gewoon een netwerkje aanleggen.
Als je het netwerk vaak gaat gebruiken kun je een netwerkkaartje (utp) voor je laptop kopen Is snel en goed te gebruiken in bestaande netwerken, maar wel duur (300+ als ik het goed heb).

Je kan ook gewoon een verbinding maken via seriele of paralelle poort. Is goedkoper, maar niet tegebruiken in bestaande netwerken en langzaam.

= TheGrimReaper op tweakers

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 09:42
Op maandag 05 maart 2001 23:14 schreef TGGoos het volgende:
Als ik het goed begrijp wil je dus gewoon de data van je pc naar je laptop zetten.

Dus moet je gewoon een netwerkje aanleggen.
Als je het netwerk vaak gaat gebruiken kun je een netwerkkaartje (utp) voor je laptop kopen Is snel en goed te gebruiken in bestaande netwerken, maar wel duur (300+ als ik het goed heb).
169 bij de funprice, als ik het goed heb.

Als laatste redmiddel kun je ook nog een zipdrive overwegen, heb ik ook gedaan. Had precies het zelfde probleem met mijn Compaq Armada 1120

.....

Pagina: 1