Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen is mijn product key van Windowx Vista Home Premium expired. Nu dacht ik, ik ga geen nieuwe key kopen omdat ik binnenkort windows 7 ga installeren. Nu heb ik een Windows 7 professional 64 bit gekocht, alleen kan ik hem niet installeren.
Er komt als foutmelding te staan: '' Deze installatieschijf is niet comatibel met uw versie van Wondows. U hebt de juiste installatieschijf nodig als u de upgrade wilt uitvoeren''.
Er staat ook op de dvd van windows 7, ''Pre-existing OS license required (product key required).
Ik neem dus aan dat het komt dat mijn product key van Vista niet meer geldig is. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Tips zijn zeer welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Het is dus een upgrade versie van Windows 7 die je hebt gekocht? Daar moet je dus een werkende/geregistreerde Vista versie hebben blijkbaar?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Wat heb je gedaan waardoor je key expired is? Dat is wel redelijk bepalend voor wat je kan proberen om het op te lossen

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Van belang is dat je dezelfde versie van vista als de 7-upgrade hebt.
Dus je hebt neem ik aan een windows 7 home premium?

Edit: Ik lees net dat je 7 profesional hebt.
Waarschijnlijk zit daar je probleem.

[ Voor 26% gewijzigd door mr.louie op 15-12-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je kan geen "Home" upgraden naar "Professional".

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Je kan Windows Vista Home Premium niet upgraden naar Windows 7 Professional. Ook moet de Vista installatie 64-bits zijn om naar een 64-bits te upgraden.

Dit zijn alle upgrademogelijkheden van vista:
Naar:
Van:
Windows 7
Starter
Windows 7
Home Premium
Windows 7
Professional
Windows 7
Ultimate
Windows Vista
Starter
Nee
Nee
Nee
Nee
Windows Vista
Home Basic
Nee
Ja
Nee
Ja
Windows Vista
Home Premium
Nee
Ja
Nee
Ja
Windows Vista
Business
Nee
Nee
Ja
Ja
Windows Vista
Ultimate
Nee
Nee
Nee
Ja

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 21:38
Je probeerd een 64 bits windows te upgraden vanaf een 32 bits windows als ik het zo lees. Dat gaat niet werken, je moet de installatie DVD vanuit je bios opstarten en een clean instal doen. :)

Hoe het werkt met de Vista key tijdens de installatie van Windows 7 kom je dan van zelf achter.

Edit: eerst F5'en voor het posten. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Meeuw op 15-12-2009 19:07 . Reden: Spuit 11 ]

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke harstikke bedankt voor alle reply's, ik was inderdaad vergeten erbij te zeggen dat het een upgrade was. Ik ga dus een windows vista ultimate kopie aanschaffen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
uhhmmm volgens het schema van TheCoolGamer kan je niet upgraden van Vista Ultimate naar Win7 Pro dus vraag me af of je met een Vista ultimate key wel het gewenste resultaat behaalt!

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
Rupie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:19:
uhhmmm volgens het schema van TheCoolGamer kan je niet upgraden van Vista Ultimate naar Win7 Pro dus vraag me af of je met een Vista ultimate key wel het gewenste resultaat behaalt!
Ja Alex, wil graag van je horen hoe je het opgelost hebt.
Heb zelf vista home Premium 32b, wilde upgraden naar windows 7 prof 64b (gekocht via slim.nl en moet hem nog binnen krijgen)

Zit dus straks met deze upgrade, heb jij het nog kunnen oplossen?
Modbreak:Het is niet de bedoeling om discussies van het forum af te leiden

[ Voor 8% gewijzigd door Pim. op 07-01-2010 07:27 ]

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

Pagina: 1