Toon posts:

Wie heeft er wat voor ervaring met Parrot CD's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je zou mijn vraag bijna niet uit de titel kunnen afleiden maar...

Wie heeft er wat voor ervaring met Parrot CD's?
Ik wil ze binnenkort Parrot 80 minuten cd's (spindle) gaan kopen voor mijn Sony CRX140E.
(Nee, nou niet gaan komen met die Philips Premiums, ik weet onderhand wel dat die aanbevolen zijn voor topfikkers;))

Verwijderd

ik heb parrot 80mm cd's. Ze zijn erg traag bij het aanspreken, maar mischien ligt dat er wel aan dat ze klein zijn. Verder werken ze nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een spindle van 50 Parrot's 650 MB ipv 700 MB. En 20 That's 700 MB in juweelkast. Die Parrot gaat tot wel 660,2 MB. De TDK's die ik nog heb liggen (TDK Reflex X 74) gaat 'maar' tot 656 MB. Die That's 700 MB gaat tot 698,5 MB (volgende keer koop ik wel lekker 700MB Parrots voor de grote klussen:)) En als ik de Parrot vergelijkt met mijn TDK, is het op het oog net zo'n goede reflectie laag (zo niet beter). Erg blij dat ik ze gekocht hebt! En die That's laat ik wel voortaan liggen...

Verwijderd

http://www.feurio.de/feurio-cgi/shop.pl?SESSIONID=236236.1007058140.213.75.184.236&page=shop_parrotblackmagic&STEP=2

DE GROTE TEST WINNAAR IN CHIP 9-2001 !!!
Ikzelf heb er echter geen ervaring mee.
(8>

Verwijderd

Ik heb intussen een doosje van 120 stuks 16 speed in jewelcase besteld bij www.forcys.nl Kosten fl 150.-. Volgende week zullen ze wel binnenkomen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:37
75 stuks van weggebrand zonder problemen, schijnen Tayio Yuden cd's te zijn las ik bij CD-R winkel of opussuplies, maar ze gaan iig prima :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Heb zelf ook altijd parrot maar dan wel black magic...geheel zwart aan de fikkant.. *D

zijn relatief wel duur....maar support krasvast etc etc..

andere soorten nog niet uitgeprobeerd

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb ook Parrots gehad; bevallen goed ! :o

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

ken je de black magic??

Verwijderd

Heb ze pas bij vobis gekocht, zijn hele goeie cd's nog geen 1 er van mislukt.

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 23:05 schreef flexteam het volgende:
Heb zelf ook altijd parrot maar dan wel black magic...geheel zwart aan de fikkant.. *D

zijn relatief wel duur....maar support krasvast etc etc..

andere soorten nog niet uitgeprobeerd
Waar heb je ze gekocht en wat kosten ze, deze magische schijfjes.

Verwijderd

ik had ze ook gekocht en bij ons in houten waren ze per 10 15 piek met jewelcase
prijs valt wel maar maar nooit probs mee gehad

Verwijderd

den haag......hard data... 2.25 per stuk... zien er echt moeilijk strak uit....

en echtwaar moeilijk goed...

ff op google kijken parrot black magic

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 15 december 2001 20:46 schreef flexteam het volgende:
den haag......hard data... 2.25 per stuk... zien er echt moeilijk strak uit....

en echtwaar moeilijk goed...

ff op google kijken parrot black magic
Het is ook Taiyo Yuden en als beste door PC-active getest, dus ze zullen wel goed zijn ja! :) Maar die 120st in slimline is dat dezelfde kwaliteit als die in gewone hoesjes bij Opussupplies?

Verwijderd

Zijn ook op spindel te krijgen voor iets van fl 92.- of fl 93.- bij www.anl.nl
:r

• banaan-X
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 17:42 schreef linus-1 het volgende:
Zijn ook op spindel te krijgen voor iets van fl 92.- of fl 93.- bij www.anl.nl
:r
verklaar: :r

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 17:48 schreef banaan-X het volgende:

[..]

verklaar: :r
Zat net te eten. 't was niet bijzonder.
Parrot: :7

Verwijderd

Werden als beste getest in Computer Totaal, niet dat ik die lees hoor, heb ik van horen zeggen Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/fokforum/i/s/hypocrite.gif

Verwijderd

Dacht dat het pc active was. *D

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:19

Blauw

De Schreeuw

Ik vind Philips Premium ook wel goed :P

• banaan-X
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 17:57 schreef linus-1 het volgende:
Dacht dat het pc active was. *D
Ja, maar dat waren dus de 'gewone' in niet-slimline doosjes, en ik vroeg me af of die slimline dezelfde waren.

Verwijderd

http://www.parrot-web.com/nl/recordable.htm
Hier zie je een en dezelfde uitvoering in verschillende verpakkingen. Maar wie heeft het eigenlijk over slimline gehad. Als je op de 120 stuks aanbieding bij www.forcys.nl doelt vergis jij je denk ik. Dit zijn volgens mij nl normale doosjes.
:P

Verwijderd

Ik brand altijd met parrots en er is nog nooit 1tje mislukt doordat de cd niet goed was ofzo.Ik heb et dan over de 80 min versie met jewel case.
Ik vind ze iig beter als platinum cd's. Ik heb 150 voor 100 cd's betaald dus erg duur zijn ze ook niet :)

• banaan-X
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 18:32 schreef Cm-fan het volgende:
Ik brand altijd met parrots en er is nog nooit 1tje mislukt doordat de cd niet goed was ofzo.Ik heb et dan over de 80 min versie met jewel case.
Ik vind ze iig beter als platinum cd's. Ik heb 150 voor 100 cd's betaald dus erg duur zijn ze ook niet :)
He, cool! Die zijn dan echt goedkoop bij forcys.
Maar waar heb je ze gekocht dan? Bij Opus kosten 100 nl fl 180,- en bij forcys dus 165,- voor 120

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:17
Top cd`s
Nooit eentje verneukt.
Ik had wel van die zwarte cd`s dan 80min.

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 19:30 schreef banaan-X het volgende:

[..]

He, cool! Die zijn dan echt goedkoop bij forcys.
Maar waar heb je ze gekocht dan? Bij Opus kosten 100 nl fl 180,- en bij forcys dus 165,- voor 120
Dat kan ik je jammer genoeg niet vertellen. Me kennis had op de beurs een partijtje van die cd's gekocht voor 1,50 per stuk, maar ik heb niet gevraagt welke stand/winkel enzo . Denk dat je voor die prijs ook naar de beurs moet :)

Verwijderd

[quote]Op dinsdag 18 december 2001 19:32 schreef Galaxis het volgende:
Top cd`s
Nooit eentje verneukt.
Ik had wel van die zwarte cd`s dan 80min.

Waar haal je die zwarte ?
Wat kosten ze ?

• banaan-X
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 19:36 schreef Cm-fan het volgende:

[..]

Dat kan ik je jammer genoeg niet vertellen. Me kennis had op de beurs een partijtje van die cd's gekocht voor 1,50 per stuk, maar ik heb niet gevraagt welke stand/winkel enzo . Denk dat je voor die prijs ook naar de beurs moet :)
Nou als je het omrekent kosten 100 cd's bij forcys fl. 137,50 dus ik denk dat ik daar maar even wat ga bestellen :) .

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-04 23:22
Ik gebruik momenteel platinums, nooit een foute cd gehad. Ik ben wel van plan over te stappen op die parrotjes. Ook vanwege die test in de PcActive idd. Lijken me wel goeie cdtjes. Alleen zijn ze bijna nergens te koop. Kheb geloof ook al een keer op google gezocht maar zonder resultaat.

• banaan-X
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 10:09 schreef mrjoint het volgende:
Ik gebruik momenteel platinums, nooit een foute cd gehad. Ik ben wel van plan over te stappen op die parrotjes. Ook vanwege die test in de PcActive idd. Lijken me wel goeie cdtjes. Alleen zijn ze bijna nergens te koop. Kheb geloof ook al een keer op google gezocht maar zonder resultaat.
Als je nou ff op Got had gezocht.............

www.opussupplies.nl
www.forcys.nl

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 10:09 schreef mrjoint het volgende:
www.anl.nl
Hier kun je ook de spindels krijgen.
:9

• banaan-X
  • Niet online
Op donderdag 20 december 2001 00:39 schreef linus-1 het volgende:

[..]

www.anl.nl
Hier kun je ook de spindels krijgen.
:9
Ik houd niet zo van spindels, daar zitten nl. geen doosjes bij! :+
Ik heb net 120 bij forcys besteld, dus ik ben benieuwd! :)

Verwijderd

Ik heb ook een bestelling geplaatst en wel 11-12. Ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg.

Verwijderd

Ze zijn binnen. Netjes verpakt. 12 kartonnen doosjes met elk 10 cdr in een jewelcase.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:39

knakworst

Get more sats!

Bij Forcys zijn ze in de aanbieding: 120 stuks voor 150 piek!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47
zijn die van forcys die "black" versie of niet ?

Verwijderd

NEE

• R-Jean
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Bij Opus hebben ze nu Parrot Blackmagic (slimcase) maar ze zijn zeker niet goedkoop :( (+- fl 2,50 per stuk)

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
PARROT RULES!!!!
ik had platinum, maar sinds die 24x serie van hun
(weet je wel, die in de cd-fikker kunnen ontploffen, of als je ze tussen duim en vingertopjes neemt en buigt binnen 5 graden buigen in 100 stukjes knappen) heb ik parrot.
toch zeker al 100 van gefikt in paar week tijd.
nog niet eentje van mislukt.
en voor €80 per 120 bij de lokale compterboer.......

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn die Parrot's uit de PC-active-test black of niet?

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Pagina: 1