Toon posts:

Probleem met XFX GTS250

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben redelijk nieuw hier maar ik dacht hier heb ik jullie hulp bij nodig

ik heb een probleem met mij hardware want als 3 min CRYSIS op very hight met 4 x AA speel krijg ik een zwart beeld te zien en begint mij videokaart als een gek te draaien ik heb net de nieuwste drivers gedownload en nog steeds het zelfde probleem en als ik dan de pc reset en met pc wizard09 kijk wat de temp. van mijn videokaart is is hij gewoon netje rond de 43 graden wat kan dat zijn ??

ik heb in mij pc zit:
Intel Extreme DP45SG:Mobo
Intel core 2 duo E7500 2.8 Ghz:processor
Kinston Hyperx 4GB 1.6 Ghz :Geheugen
Sharkoon Rush Power 600 W:voeding
XFX Nvidia GTS 250 512 MB:videokaart

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-05 13:52
Nu graag eerst in het Nederlands zodat het goed te lezen valt.. Maar wat heb je zelf al geprobeerd (buiten pc wizard09)?

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lijkt me toch echt op een software fout hier. Heb je voordat je de nieuwste drivers gedownload en geïnstalleerd hebt, wel de oude drivers eerst goed verwijderd?

Heb je ook gekeken of V-sync uitstaat bij de eigenschappen van de drivers?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 09:25
Alle updates geinstalled?
Heeft hij het ook met andere games?
Al eens geprobeerd om op standaard instellingen te zetten?
Foutmeldingen in je eventlogger?
Welk besturingssysteem?

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-01 21:32
Probeer het eens op lager settings, zien of dit helpt.

:)

@Manuel, mss moet je iets vriendelijker zijn, tis niet zo'n ramp zijn tekst, buiten wat rare fouten :)

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Volgens mij was er ook een probleem met een recente driver + GTS250, in ieder geval wilde de fan control met sommige drivers wel eens mis gaan. Dat er een zwart scherm bij komt is dan wel raar, maar probeer het eens met een oudere driver? (al is eerst een ander spel proberen wat gemakkelijker ;))

[ Voor 11% gewijzigd door bwerg op 15-12-2009 17:27 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-05 13:52
BitchCrew schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:18:
@Manuel, mss moet je iets vriendelijker zijn, tis niet zo'n ramp zijn tekst, buiten wat rare fouten :)
Klopt :) Maar het leest wel erg raar, als er gewoon hier en daar een hoofdletter stond was het voor mij al goed maar dat is verschillend voor iedereen.

@TS:
Graag wat meer informatie, videokaart, CPU, mem overclocked of weet ik wat. Graag ook je OS erbij vermelden zodat het misschien een bug in Crysis is. You never know.

Verwijderd

Mischien een rare vraag, maar is het een legale versie van Crysis die je helemaal bij-gepatched hebt?

Had lang geleden eenzelfde probleem met een 8800GTS 512 (ongeveer dezelfde kaart als jouw GTS 250) en na wat autopatches van Steam werkte het opeens wel.

Niet erg lekker trouwens, Very High 4xAA was een beetje te hoog gegrepen voor deze kaart :)

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ik heb zelf exact dezelfde kaart en ik kan uit ervaring zeggen dat je dit spel beter niet op Very High met 4x AA kan spelen...
Dat is gewoonweg net iets te hoog gegrepen voor deze kaart.
Succes ermee verder!
Pagina: 1