Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Lijkt mij idd een issue met je headset zelf. Hoe representatief het geluid uit je blackberry is weet ik niet. Maar meestal is een mobieltje nu niet het beste device om je audio mee te testen 
Misschien testen (en informeren) bij audio speciaal zaak?
Misschien testen (en informeren) bij audio speciaal zaak?
Oorzaken kunnen zijn:DeathKnight24 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:21:
Ik sinds een tijdje een Sennheiser PXC 350. Maar nu merk ik dat als ik het volume iets harder zet dat hij toch vrij snel begint te kraken.
1. De player zelf clipt omdat hij het vermogen wat je wilt hebben niet kan leveren.
2. Je hoofdtelefoon is kaduk.
2 is makkelijk testen: hang die met een verloopje aan (b.v.) de hoofdtelefoon aansluiting van je receiver of andere fatsoenlijke versterker. Doe daar het volume op het gewenste nivo zetten en hoor of het probleem er ook (en hetzelfde is). Zo nee: hoofdtelefoon is prima in orde.
Alles kan stuk.
Ok bedankt, ik ga vannavond de koptelefoon even aan een redelijke pioneer versterker hangen. Valt zoiets trouwens binnen de garantie? Voor hetzelfde geld zeggen ze ja je hebt hem opgeblazen oid? Nu draai ik normaliter juist helemaal geen hoge volumes omdat de koptelefoon dat ansich niet nodig heeft.
[ Voor 53% gewijzigd door me1299 op 15-12-2009 15:35 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen