Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Steeds als ik mijn telefoon (SonyEricsson c905) aansluit op mijn PC krijg ik de melding dat het apparaat mogelijk sneller werkt wanneer ik het aansluit op een usb2.0 poort. Als voorbeeld wordt poort 3A3A genoemd maar ik weet niet welke dit is, kan het ook niet vinden op de site van Gigabyte of de handleiding van het moederbord.
Ook wanneer ik de usbkabel in andere ingangen doe krijg ik deze melding. Wie heeft er een mooi overzicht van welke poorten van dit moederbord 2.0 zijn en welke 1.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
alle 12 de poorten zijn USB 2.0 capabel.

dat je deze melding krijgt komt waarschijnlijk door de telefoon of de kabel.

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09

Umbrah

The Incredible MapMan

Welk OS/service pack draai je? Windows XP ondersteunt uit zichzelf geen USB2.0, maar daar zijn drivers voor nodig, en/of service packs.

Alle 12 poorten ondersteunen die snelheid, maar je hebt er afhankelijk van het OS wel een (chipset)driver voor nodig, en/of een OS wat het ondersteunt.

[ Voor 36% gewijzigd door Umbrah op 15-12-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb je niet stiekem een USB hub ertussen zitten die enkel USB 1.1 aankan?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Of gebruik je de frontconnectoren? Bij sommige kasten willen die wel eens brak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Admiral Freebee schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:53:
Of gebruik je de frontconnectoren? Bij sommige kasten willen die wel eens brak zijn.
Ik gebruik idd de frontconnectoren (van een beetje brakke kast), de usb 1.1 hub heb ik er al tussenuit gehaald. Ik draai windows 7 home premium, 32 bit.. daar kan het niet aan liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Gebruik dan eens een connector langs de achterkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Admiral Freebee schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:33:
Gebruik dan eens een connector langs de achterkant :P
Same problem...

in mijn apparaatbeheer heb ik 6 ICH10 Family Universal Host controllers en 2 Enhanced Host controllers, heeft het hier misschien iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Nee, dat is normaal. Probeer eens een andere kabel dan. En anders even je BIOS induiken om te zien of je USB controller wel op highspeed staat (in plaats van full speed).
Pagina: 1