Emtec bij de Aldi volgende week

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315872

Topicstarter
Vanaf volgende week dinsdag, 22 december bij de Aldi, in 1 TB uitvoering voor € 229

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_52/OFF01.SHTML

1000 GB harde schijf
• speelt digitale bestanden direct af op uw tv zonder tussenkomst van uw PC
• te gebruiken als HDD recorder, internetradio, netwerkopslag en fotoalbum
• sla alles op wat u afspeelt: TV, DVD, VHS, en nog veel meer
• DVB-T ontvangst TV tuner (digitaal en analoog)
• LAN aansluiting
• optische uitgang voor 5.1 geluid
• component, RGB en HDMI uitgang
• coax en SCART
• 2 x USB + host
• roterend display
• inclusief afstandsbediening, HDMI kabel en WIFI b/g stick voor draadloze netwerktoegang

Mijn vraag is, wat is dit eigenlijk voor apparaat (De Aldi verstopt dat een beetje)? Een klein speurtochtje heeft mij opgeleverd dat dit een Emtec is.

"De S800H Movie Cube is het topmodel van de Movie Cube serie en combineert de mogelijkheden van de S120H met opnamefuncties en een Full-HD DVB-T decoder. Het apparaat heeft diverse opnamefuncties zoals EPG (Electronic Program Guide) en Time Shiftfuncties. Met de A/V inputs kunnen oudere video's rechtstreeks worden omgezet naar digitale formaten tot en met 1080p. Ook de S800H kan worden uitgerust met een WiFi 802.11n USB-adapter en kan op een netwerk worden aangesloten dankzij de Ethernet 10/100 aansluiting. De S800H is verkrijgbaar met capaciteiten van 500 GB, 750 GB, 1 TB en 2 TB"

Ik kan, ook niet op de Emtec-site, meer info vinden over wat er onder de motorkap zit. Sigma of Realtek?
Wat vinden jullie van dit apparaat? Wou me voor de kerstvakantie trakteren op een PCH-C200 of een Dune 3.0. Maar nu komt dit apparaat weer naar voren. In ieder geval zeker €100 goedkoper. Pfff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:16

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik vind dit zeker geen verkeerd apparaat! Alleen is een alternatief van Popcorn ook niet interessant voor je? Die hebben ook uitvoering met HD van 500GB of 1TB (of evt. zonder HD die je dan nog zelf kan inbouwen).

Wel mooi aan deze is dat je hem als HDD recorder kan gebruiken en dat die ook als tuner kan dienen! Scheelt toch weer 2 apparaten + afstandsbedieningen.

[ Voor 26% gewijzigd door N1ckk op 15-12-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenevelden
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2022
Volgens onderstaande link betreft het een wat ouder apparaat:
http://www.htforum.nl/yab...359.msg1589830#msg1589830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256697

Ik heb even naar de Aldi gebeld. Het is de S800. Heeft o.a. geen 1080p, FLAC en WAV ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DVB-T tuner is wel weer een leuke optie die de PCH niet heeft, maar verder is de PCH denk ik inderdaad wel beter (ondersteunde formaten, containers enz). Voor de PCH komen ook nog steeds nieuwe firmwares ook (apparaat uit 2008 krijgt nog steeds nieuwe firmwares), ik ken Emtec niet maar ik betwijfel dat er veel firmwares zullen komen voor extra functies of containers (de echte codecs zitten toch in de chip en kunnen denk ik niet snel in een firmware worden toegevoegd).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-06 19:35
Er zit geen CI-slot in (of ze moeten het goed verborgen hebben), dus je kunt alleen de vrije zenders bij Digitenne bekijken. Dat maakt het product wel een stuk minder interessant. Ik wil graag een mediaplayer die en alles afspeelt, zoals bijvoorbeeld de Xtreamer. Maar ook op kan nemen vanaf DVB-T en externe apparaten en daarnaast de commerciële zenders kan ontvangen dmv een CI-interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:05

KnOeFz

no comment...

Anoniem: 256697 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:08:
Ik heb even naar de Aldi gebeld. Het is de S800. Heeft o.a. geen 1080p, FLAC en WAV ondersteuning.
Ik heb de speler bij de Aldi vanmorgen gehaald, dit keer geen Medion maar Emtec, ook de wifi dongel is van Emtec ... hieronder zie je de inhoud van de doos:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/5wmqnq.jpg

Heb er firmware van Honki op gezet en hij speelt bij mij zonder problemen flac bestanden, heb geen 1080 p bestanden dus dat kan ik ff niet testen. (heb niet getest of hij origineel ook flac speelde, maar in de manual wordt het niet genoemd). Dus mocht dat een dealbreaker zijn voor iemand... het is oplosbaar.

Ik ben vooralsnog erg in m'n nopjes met het apparaat. :9

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336475

Zit er veel verschil, buiten de prijs dan, met de S800 en de S800H.
Deze wordt ook wel weer heel compleet geleverd met HDMI kabel en dongel.
Is het moeilijk om er andere firmware erop te zetten KnOeFz, heb trouwens van de medewerker van de aldi gehoord dat je hem 4 weken mag proberen niet tevreden geld terug.
Dus heb hem ook gehaald en wacht op de reacties van andere gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104840

Ik heb de Emtec vandaag ook bij de Aldi gehaald. Ik ben enigszins een leek mbt media players. Ik heb nu een Plasma scherm (met HDMI) en een digitale samsung ontvanger van Ziggo. Wat is de beste manier om de Emtec aan te sluiten? Kan ik ook gebruik maken van de opnemen (of time shift) als ik digitaal via Ziggo kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336512

Hey,

Ik ben vanmorgen ook in de Aldi gaan zien en het blijkt om de EmtecS800 te gaan.
Dus niet de EmtecS800H.
Ik had gevraagd of ik de handleiding zou kunnen zien en op het eerste blad staat inderdaad dat het om de modellen S700/S800 gaat.
Ook de afstandsbediening heeft zich verraden.
Linkje naar de volgende site is vrij duidelijk lijkt me....

http://emtec.mhdworld.com...ewtopic.php?topic_id=4362

Alleszins goed gezien van Aldi, de prijs viel inderdaad heel goed mee, alleen jammer dat het om een product van meer dan een jaar oud gaat...
Het blijft wel een goed toestel hoor, zowel de S800 als de S800H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Anoniem: 336475 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:09:
Zit er veel verschil, buiten de prijs dan, met de S800 en de S800H.
Deze wordt ook wel weer heel compleet geleverd met HDMI kabel en dongel.
Is het moeilijk om er andere firmware erop te zetten KnOeFz, heb trouwens van de medewerker van de aldi gehoord dat je hem 4 weken mag proberen niet tevreden geld terug.
Dus heb hem ook gehaald en wacht op de reacties van andere gebruikers.
Firmware vervangen is extreem simpel...
1 Firmware files downloaden
2 op usb stick zetten
3 movie cube uit zetten, voeding er uit
4 usb stick in de moviecube
5 powerbutton ingedrukt houden en dan de voeding er in steken, power butoon nog zo'n 5 sec vasthouden en dan loslaten, na korte tijd begint de firmware upgrade

hier kun je firmware downloaden:
originele firmware versie 849
gehackte firmware

Ik gebruik de Honki firmware... dit zorgt voor NAS altijd aan, Bit torrent toegevoegd, instellingen via webinterface etc.

:9

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ Bedankt voor je snelle reactie ga er snel mee aan de slag twijfel alleen nog wel of ik hem wel hou de S800H spreek mij toch ook wel aan ondanks de meerprijs.
Ga eerst wel even spelen met deze kan ik altijd nog terug brengen binnen 4 weken.
Zit alleen wel een behoorlijke meerprijs aan dan, kun je met deze ook gelijk via de nieuiwsgroepen ernaar toe downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Anoniem: 336475 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 06:23:
[knip] kun je met deze ook gelijk via de nieuiwsgroepen ernaar toe downloaden?
Met NAS aan zou je vanuit je pc rechtstreeks op de moviecube kunnen downloaden. Ik weet niet f het mogelijk is een linux nzb download client op de moviebox te zetten... programma's als SABNZBD en NNTPGRAB zijn via webinterfaces benaderbaar... zou mooi zijn als iemand dat weet te fixen. Op de link naar gehachte firmware die ik hierboven plaatste kun je ook een tool vinden (EMCXT) om de firmware te extracten, functionaliteit toe te voegen en te rebuilden.... 8)

edit: jij was er ook vroeg bij vanmorgen! :O ;)

[ Voor 3% gewijzigd door KnOeFz op 23-12-2009 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herossie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-05 20:07
Heeft er al iemand gespeeld met Digitenne en dit apparaat? Je zou met de DVB-T tuner signaal moeten kunnen opnemen van digitenne, maar zonder cardreader moet je weer prutsen met het doorlussen van de Digitenne Decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:z had de nachtdienst gehad en ben nu al wakker maar gelukkig vrij voor 4 dagen ga met jou dingen aan de gang en schrijf mijn ervaringen hier wel op bedankt opnieuw voor je reactie.
KnOeFz schreef op woensdag 23 december 2009 @ 07:49:
[...]

Met NAS aan zou je vanuit je pc rechtstreeks op de moviecube kunnen downloaden. Ik weet niet f het mogelijk is een linux nzb download client op de moviebox te zetten... programma's als SABNZBD en NNTPGRAB zijn via webinterfaces benaderbaar... zou mooi zijn als iemand dat weet te fixen. Op de link naar gehachte firmware die ik hierboven plaatste kun je ook een tool vinden (EMCXT) om de firmware te extracten, functionaliteit toe te voegen en te rebuilden.... 8)

edit: jij was er ook vroeg bij vanmorgen! :O ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingflofbips
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 10:30
Hallo Allemaal ben net nieuw hier. Eerste post. :-)

Ik wilde al langer een media center, en toen ik deze zag bij de Aldi heb ik de beslissing genomen om hem te kopen.
Jammer genoeg enkele nadelen.

De USB netwerk stick is enkel B/G.
Ik gebruik thuis WPA2 en dat wordt niet ondersteund. Ik heb dus een draadje moeten aanleggen.
Enkel fast ethernet, geen gigabit. Ik heb een Dlink gigabit router dus das jammer.
Ik krijg het niet voor elkaar om DVD ISO's te kopieren van een USB aangesloten HD. Zou dat te maken kunnen hebben met de grootte van het bestand? Grote vob bestanden kopieert hij wel.

Verder heb ik wel de optie 1080P 24HZ in het setup menu. Dat betekent toch dat de media player full HD is, of zie ik dit verkeerd? Ik heb zelf geen HD TV om het te testen.

Flac en WAV spelen zonder problemen af op de originele firmware.

Ik ga de box ook gebruiken om media rechtstreeks van Usenet op de NAS te plaatsen. Ik ben enkel bang dat de verbinding met het NAS langzamer is dan mijn download. Een DVD5 download ik in 12 minuten. kopieren naar het NAS zal zeker langer duren.

Bedankt voor de tips trouwens. Ik zal die andere firmware eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

dingflofbips schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:04:
[knip]
Ik krijg het niet voor elkaar om DVD ISO's te kopieren van een USB aangesloten HD. Zou dat te maken kunnen hebben met de grootte van het bestand? Grote vob bestanden kopieert hij wel.
[knip]
Welkom :)
Het deel van de disk waar je media verzameling komt te staan is fat32 geformatteerd, dus maximale file size is 4GB.

Anoniem: 336716

Hallo ook ik ben nieuw hier en heb vandaag [ gisteren] deze moviecube aangeschaft.
eerst wil ik wat rechtzetten wat een van de voorgangers verteld: de meegeleverde usb lan ding ondersteund wel wpa2 het staat zelfs voor op de verpakking van dat ding in een wit vlakje rechts in t midden.

toch overweeg ik om hem morgen terug te gaan brengen .waar ik hem voornamelijk voor gekocht heb is dat ik al mijn cd`s op kan slaan op dit ding en zo leker kan afspelen, maar als je 1 cd afgespeeld heb dan begint niet zomaar de volgende die moet je dan weer aanklikken dus eerst weer back back etc etc en dan aanklikken. dit vind ik erg hinderlijk en is wel op te lossen door de library te gebruiken maar dan krijg je alles doorelkaar heen en dat vind ik ook niet prettig. op dit moment gebruik ik gewoon een usbstick en dat werkt wel lekker achterelkaar door wat muziek aangaat.
wat ik ook een nadeel vind is dat als je in library afspeelt je op het display op apparaat niet zie wat hij afspeelt hij geef dan alleen library aan. dus er ff doorheen zappen welke je ff wil horen is er ook niet bij.
ik vind dit app niet erg gebruiksvriendelijk je moet steeds terug naar het hoofdmenu gebeuren wil je weer wat kunnen doen. dus ik denk morgen terug brengen mijn 229 euries terug en dan op zoek naar een app wat wel helemaal aan mijn eisen voldoet , tenzij iemand een oplossing heeft dat ik in eigen mappen [ apparte] dvd`s als mp3 kan opslaan en alles 8terelkaar afspeelt.

ook is het geen 1 tb maar 880gb wat je heb om te gebruiken

• dingflofbips
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 10:30
Dag Ikwil
Anoniem: 336716 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:14:
Hallo ook ik ben nieuw hier en heb vandaag [ gisteren] deze moviecube aangeschaft.
eerst wil ik wat rechtzetten wat een van de voorgangers verteld: de meegeleverde usb lan ding ondersteund wel wpa2 het staat zelfs voor op de verpakking van dat ding in een wit vlakje rechts in t midden.
De USB netwerk Dongle ondersteunt wel WPA2, maar de software in the media player niet. Tijdens het installeren kon ik enkel WPA selecteren en niet WPA2. Dat is de reden waarom draadloos voor mij geen optie is, want ik ga niet mijn hele netwerk beveiliging, PC's, WII, PSP verminderen omdat ik die MSP op het netwerk wil hebben. De doorvoer van draadloos op 802.11g is ook niet echt om naar huis te schrijven. Dan liever met een draadje :)

Wat je andere probleem betreft, heb je al geprobeerd om een playlist te maken? (pagina 39 in de handleiding)

Je hebt trouwens nog ff de tijd om er mee te spelen voordat je hem terug zou moeten brengen naar de Aldi ;)

@Knoefz, bedankt voor je antwoord. Dan maar een ntfs partitie maken lijkt mij. Ik las op het mhdworld forum dat dit wel moet kunnen. Ik kan ook met mijn externe HD blijven slepen, anders moet ik al mijn muziek weer opnieuw overzetten :'(

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Anoniem: 336716 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:14:
[knip]
ook is het geen 1 tb maar 880gb wat je heb om te gebruiken
Er is een 152 mb partitie in ext3 format waar de firmware op staat die is nog lang niet vol, probeer die partitie eens te verkleinen (niet dat je dan veel wint). Verder is er ook een deel geformatteerd in udf om tv opnamen op te maken... Als je dat niet nodig hebt kun je dat wellicht ook ten goede laten komen aan de fat32 partitie. Je kunt een en ander aanpassen aan jou behoeften. :)
dingflofbips schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:42:

@Knoefz, bedankt voor je antwoord. Dan maar een ntfs partitie maken lijkt mij. Ik las op het mhdworld forum dat dit wel moet kunnen.
ik las ergens dat je dan de schrijfrechten op de partitie kwijt raakt (read only)... dat is niet echt handig.... test dat eerst ff met een extern disk ofzo... kan niet vinden waar ik dat gelezen heb. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu heb ik nog iets ontdekt [ had m nog niet terug gebracht] als ik in een cd aan t zappen ben [ er is altijd wel een nummer die je niet mooi vind] en je dus een numme rovergeslagen heb dan gaat hij daarna niet meer automatisch naar het volgende nummer hij doet dat alleen vanaf nummer 1 en dan moet je eraf blijven dus geen volgende kiezen anders blijf je op play drukken.
een playlist is geen optie want ik wil op het moment zelf bepalen wat ik horen wil.
iemand oplossing? anders gaat hij maandag gelijk retour winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Anoniem: 336716 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:26:
nu heb ik nog iets ontdekt [ had m nog niet terug gebracht] als ik in een cd aan t zappen ben [ er is altijd wel een nummer die je niet mooi vind] en je dus een numme rovergeslagen heb dan gaat hij daarna niet meer automatisch naar het volgende nummer hij doet dat alleen vanaf nummer 1 en dan moet je eraf blijven dus geen volgende kiezen anders blijf je op play drukken.
[knip]
als bovenaan je tv scherm de instelling op "alles" staat, wordt er slechts 1 nummer afgepeeld, als hij op "muziek" staat speelt ie de inhoud van de hele map. ( op het display van het apparaat zelf staat dan bovenin een muzieknoot). Dus niet nar t volgende nummer zappen met de " pijl naar rechts" toets... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja idd nu speelt hij wel,
geweldig ik denk dat hij toch maar in huis blijft:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al een goeie week in huis de s800 een mooi en goed app. alleen met het binnen halen van films via de nieuwsgroepen loop ik toch wel tegen een aantal problemen op.
Als ik de films binnen haal down ik ze naar mijn PC het exracten laat ik doen naar de s800 en hiet gaat het regelmatig fout omdat de grootste partitie (880GB) is geformatteerd als FAT32.
Als het ISO bestanden zijn geeft hij aan het eind van het uitpakken weer dat de schrijf bewerkingen zijn mislukt en de gegevens verloren zijn gegaan, dit is dan ook zo geen film op de s800.
Ben nu een film aan het binnen halen en dat zijn VOB files ff kijken wat hij daarmee doet.
Grote film bestanden over zetten via de USB gaat wel maar moet hem dan iedere keer los koppelen en dat wil ik dus niet grote ISO (4,35 gb film) bestanden lukt ook niet deze laadt ik dan ook eerst met DAEMON TOOLS en zet ze dan over dat gaat wel goed.
Zijn er nog meer met deze problemen en zijn er al oplossingen voor gevonden dat hoor ik graag laat mijn verdere bevindingen wel hier achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Anoniem: 336475 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 09:46:
Al een goeie week in huis de s800 een mooi en goed app. alleen met het binnen halen van films via de nieuwsgroepen loop ik toch wel tegen een aantal problemen op.
Als ik de films binnen haal down ik ze naar mijn PC het exracten laat ik doen naar de s800 en hiet gaat het regelmatig fout omdat de grootste partitie (880GB) is geformatteerd als FAT32.
Als het ISO bestanden zijn geeft hij aan het eind van het uitpakken weer dat de schrijf bewerkingen zijn mislukt en de gegevens verloren zijn gegaan, dit is dan ook zo geen film op de s800.
Ben nu een film aan het binnen halen en dat zijn VOB files ff kijken wat hij daarmee doet.
Grote film bestanden over zetten via de USB gaat wel maar moet hem dan iedere keer los koppelen en dat wil ik dus niet grote ISO (4,35 gb film) bestanden lukt ook niet deze laadt ik dan ook eerst met DAEMON TOOLS en zet ze dan over dat gaat wel goed.
Zijn er nog meer met deze problemen en zijn er al oplossingen voor gevonden dat hoor ik graag laat mijn verdere bevindingen wel hier achter.
Het probleem waar je tegenaan lijkt te lopen id de maximale bestandsgrootte van het fat32 systeem van 4 GB, je kunt proberen die partitie te frmatteren als NTFS, dan heb je daar geen last meer van. Dat schijnt goed te gaan (zelf nog niet getest), hoewel ik ook ergens iets las over beperkte schrijf mogelijkheden door het apparaat op NTFS maar ik kan dat nergen meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KnOeFz schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:51:
[...]

Het probleem waar je tegenaan lijkt te lopen id de maximale bestandsgrootte van het fat32 systeem van 4 GB, je kunt proberen die partitie te frmatteren als NTFS, dan heb je daar geen last meer van. Dat schijnt goed te gaan (zelf nog niet getest), hoewel ik ook ergens iets las over beperkte schrijf mogelijkheden door het apparaat op NTFS maar ik kan dat nergen meer terug vinden.
Bedankt voor je reactie eerlijk gezegd breng ik hem morgen terug en ga dan de s800h bestellen voornamelijk voor het DTS en FLAC gebeuren.
Heb wel de honki firmware erop gezet dit werkte erg goed 1e keer niet had toen niet alles op de usb gezet je moet namelijk ALLES erop zetten ook de mappen kwam ik de 2e keer achter.
Verder is het een aanrader dit app. zowel dvt-b als analoog werkt goed.
Wat betreft het NTFS verhaal heb ergens gelezen dat het read only is dus dat heb ik niet geprobeerd misschien doe ik dat nog ff voor ik hem terug breng.
Als dat zo is laat ik het hier nog wel horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Anoniem: 336475 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:44:
[...]

Bedankt voor je reactie eerlijk gezegd breng ik hem morgen terug en ga dan de s800h bestellen voornamelijk voor het DTS en FLAC gebeuren.
Heb wel de honki firmware erop gezet dit werkte erg goed 1e keer niet had toen niet alles op de usb gezet je moet namelijk ALLES erop zetten ook de mappen kwam ik de 2e keer achter.
Verder is het een aanrader dit app. zowel dvt-b als analoog werkt goed.
Wat betreft het NTFS verhaal heb ergens gelezen dat het read only is dus dat heb ik niet geprobeerd misschien doe ik dat nog ff voor ik hem terug breng.
Als dat zo is laat ik het hier nog wel horen.
Flac speelt prima af hoor, dus daarvoor hoef je hem niet om te ruilen. DTS heb ik niet getest, wel dolby digital 5.1, dat werkt prima.

Heb je nog NTFS geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KnOeFz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:09:
[...]

Flac speelt prima af hoor, dus daarvoor hoef je hem niet om te ruilen. DTS heb ik niet getest, wel dolby digital 5.1, dat werkt prima.

Heb je nog NTFS geprobeerd?
NTFS niet geprobeerd, DTS speelde hij hier niet af dacht misschien met HONKI wel maar helaas.
Heb ook gelezen, waar weet ik niet meer, dat er bij de s800 fat32/ntfs read only stond en bij de s800h stond dit er niet bij vanaf de 15e is hij weer op voorraad dus dan krijg ik hem wel binnen maar nogmaals het blijft een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.neut
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04 21:11
Wat me van de aldi tegen valt is de prijs.
Voor het zelfde geld heb je op internet de S800H uitvoering 1TB maar wel de nieuwste met de HD 1080P
en DVB-T antenne. DTS EN DD etc etc

Bijvoorbeeld:
http://www.mp3shop.nl/pro...aming-media-players/41422

[ Voor 30% gewijzigd door t.neut op 10-01-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

t.neut schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:07:
Wat me van de aldi tegen valt is de prijs.
Voor het zelfde geld heb je op internet de S800H uitvoering 1TB maar wel de nieuwste met de HD 1080P
en DVB-T antenne. DTS EN DD etc etc

Bijvoorbeeld:
http://www.mp3shop.nl/pro...aming-media-players/41422
Is toch eenbeetje appels en peren vergelijken. De s800H is gewoon een ander apparaat.. en wat betreft de prijs... de Aldi was goedkoper, had een hdmi kabel er bij zitten, een wifi dongel er bij zitten, en het apparaat heef 2 tv tuners, een analoge en een digitale, terwijl de s800h enkel een digitale tuner heeft.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149714

Hallo,

Is er iemand die mij eenvoudig kan uitleggen waarom je bij een format nog moet kiezen of je het "resterende deel" van de HardDisk deels FAT32 en deels NTFS wil hebben?

De eerste twee stappen zijn voor mij duidelijk:
a. Timeshift buffergrootte (1-4u = 4-16GB)
b. Recording functie (opname via de tuner)
c. Het resterende deel kan nu in NTFS en FAT32 gesplitst worden.

Iemand enig advies wat handig is en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Anoniem: 149714 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:32:
[knip]
c. Het resterende deel kan nu in NTFS en FAT32 gesplitst worden.

Iemand enig advies wat handig is en waarom?
NTFS kan files groter dan 4 GB aan, dat is erg handig als je dvd images op je moviebox wilt plaatsen.
:)

Pagina: 1