Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Achter venster openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb sinds gister windows 7 geinstalleerd, nou is dit niet van toepassing op het probleem
want bij windows vista deed hij het ookal, namelijk als ik gewoon op wlm09 sta bij de contact
personen lijst en ik klik een andere iets op de taakbalk aan dan opent hij dit venster achter
wlm09, wat kan ik hier aan doen?

Groeten

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

In de instellingen van wlm "always on top" uitzetten

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dit eerlijk gezegd nergens vinden

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Googlen op "always on top wlm
Echt... de oplossing staat daartussen

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
ja, gevonden! maar nu een ander probleem als ik wlm opstart, dan krijg ik gelijk 2 vensters, eentje met inloggen en eentje met gewoon mijn email waar ik eigenlijk niks aan heb, maar als ik m weg klik sluit msn af.. hoe kan ik dit veranderen? Want normaal stond er een icoontje rechts in de taakbalk mara die staat er nu ok niet meer..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Voor de overzichtelijkheid is het handiger als je voor dit andere probleem een ander topic opent. Lees daarvoor gerust Policy: Alle regels die op het forum gelden even door en je zult direct zien dat je huidige topictitel niet helemaal overeenkomt met wat we wel waarderen op dit forum :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
oke mijn excuses
Pagina: 1