[VBS] Files verwijderen, behalve de laatste 2 toegevoegd

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

In ons netwerk word iedere werkdag een dump gemaakt van een programma in een viertal mappen.
Omdat dit nogal ruimte inneemt, laten we nu dagelijks de twee meest recente backups staan en verwijderen alles wat ouder is.
Ik ben geen scriptkid, weet maar iets van scripting en stel mijn scriptjes voornamelijk samen aan de hand van voorbeelden die ik op internet vind. Ik heb flink gegoogled en kan alleen maar scripts vinden die files aan de hand van hun aanmaak datum verwijderen. Bijv. alles ouder dan 5 dagen wordt verwijderd.
Omdat in de weekends geen backups draaien en omdat een backup soms failed, zou ik graag een script willen die niet alles ouder dan een aantal dagen verwijderd, maar alles verwijderd, behalve de twee meest recent toegevoegd.
Ik hoop dat hier iemand is die mij wil en kan helpen !

Alvast vriendelijk bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar we doen hier niet aan scriptrequests ;)
In de Devschuur hebben we het over zélf maken. Heb je die capaciteit niet (hey, we zijn allemaal ooit bij 0 begonnen) dan is dat geen ramp maar zul je jezelf die materie eigen moeten maken of 't uitbesteden aan iemand die het wel kan. Hoe dan ook zitten wij hier niet om andermans scriptjes te schrijven.

Daarbij is er in de GoT Search geheid genoeg te vinden hierover.

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 15-12-2009 10:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.