Hallo,
Heb sinds enkele weken een nieuw systeem aangeschaft:
I7 950 (3,2)
Asus P6T
6 Gig DDR3 1600 mhz OCZ Reaper
ATI 5870
Voeding: 850 Watt corsair
Nu zit ik met het volgende: Mijn pc begint raar te doen zodra ik in het bovenste slot van het mobo een geheugen reepje plaats. Heb deze er uitgehaald dus draai nu 4gig. Maar zodra ik het geheugenreepje in het bovenste slot erin doe dan start hij zichzelf op, krijg ik blauwe schermen met streepjesbehang en komt hij absoluut niet meer in windows of in het bios.
Dacht eerst dat het aan het geheugen lag maar heb een nieuwe triple channel kit ontvangen en hiermee heb ik exact hetzelfde probleem. En het gaat om 1 slot(de bovenste).
Zodra ik het geheugenreepje eruit haal doet ie het perfect en heb ik geen problemen.
Zat eerst zelf te denken dat het aan het geheugen lag maar blijkbaar niet.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Google vindt namelijk niks.
Gr.David
Heb sinds enkele weken een nieuw systeem aangeschaft:
I7 950 (3,2)
Asus P6T
6 Gig DDR3 1600 mhz OCZ Reaper
ATI 5870
Voeding: 850 Watt corsair
Nu zit ik met het volgende: Mijn pc begint raar te doen zodra ik in het bovenste slot van het mobo een geheugen reepje plaats. Heb deze er uitgehaald dus draai nu 4gig. Maar zodra ik het geheugenreepje in het bovenste slot erin doe dan start hij zichzelf op, krijg ik blauwe schermen met streepjesbehang en komt hij absoluut niet meer in windows of in het bios.
Dacht eerst dat het aan het geheugen lag maar heb een nieuwe triple channel kit ontvangen en hiermee heb ik exact hetzelfde probleem. En het gaat om 1 slot(de bovenste).
Zodra ik het geheugenreepje eruit haal doet ie het perfect en heb ik geen problemen.
Zat eerst zelf te denken dat het aan het geheugen lag maar blijkbaar niet.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Google vindt namelijk niks.
Gr.David