1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
04:34... Jij gaat zeker niet slapen voordat je die nieuwe wekker hebt?
Sorry, maar verder kan ik helaas geen bijdrage leveren.
nou.. ik ben net te laat wakker geworden... t is alweer nacht, dus ik ga maar weer naar bedLightTwi schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 04:38:
04:34... Jij gaat zeker niet slapen voordat je die nieuwe wekker hebt?![]()
ik kan de grap wel waarderen hoor
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Verwijderd
Elke mobiel heeft toch een wekker aan boord tegenwoordig, ook met mp3 functie? Ik zie niet in waarom je een digitaal FOTOLIJSTJE hiervoor zou willen gebruiken?InjecTioN schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 04:34:
Hoi,
Ik denk dat ik hiervoor wel ongeveer het juiste subforum heb gekozen. zo niet: modjes, be my guest to move it.
Ik zoek zelf een redelijk goedkope digitaal fotolijstje van ongeveer 7 à 8 inch. Nu heb ik er op DealExtreme al redelijk wat gezien, maar ik kan er niet echt een vinden waarbij ik er zeker van ben dat er redelijk goed geluid uit komt, en dat er mp3's of clip's/films afgespeeld kunnen worden als wekker.
Ik ben hier al wat langer naar op zoek, maar kan echt helemaal niets vinden. Mijn huidige wekker is een beetje brak, dus gebruik ik nu tijdelijk mijn laptop, maar wil toch echt een mooie oplossing hebben. Ik zoek dus naar daadwerkelijke ervaringen met betrekking tot het gebruiken van de wekkerfunctie op een fotolijstje.
ik heb zelf nog wel een 2GB SD-kaartje liggen die ik er graag voor zou willen gebruiken (niet noodzakelijk als er voldoende geheugen intern is tho). Touch Screen en TV-out zijn voor mij overbodige luxe, maar als dat onder de €60,- blijft is het niet erg.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik kon dus echt geen informatie vinden over de wekkerfunctionaliteit (zal er wel aan liggen omdat zoiets meestal gebruikt wordt als slechts een fotolijstje of movieplayer).
bvd!
- Omdat je mischien snachts niet wakker gebelt wilt worden.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:02:
[...]
Elke mobiel heeft toch een wekker aan boord tegenwoordig, ook met mp3 functie? Ik zie niet in waarom je een digitaal FOTOLIJSTJE hiervoor zou willen gebruiken?
- Omdat het schermpje aan de kleine kant is
- Omdat je mobiel mischien in een andere kamer altijd aan de oplader hangt
- Omdat je niet met zulke kleine knopjes wilt priegelen.
enz...
Misschien niet helemaal wat je wil, maar een mogelijke optie is een Philips Wake-up light HF3490. Daar kan je gewoon je iPod in prikken en wordt je dus wakker met de muziek die daarop staat.
nou ja, kijk.. het punt is dat ik echt absoluut niets met Apple heb (persoonlijk vind ik het een beetje tè gebruikers vriendelijk, en weiger ik iTunes te installeren). Daar naast zou ik er ook nog eens een iPod voor aan moeten schaffen waar ik al helemaal geen trek in heb. Ik ben wel een grote fan van die Wake-Up-light, maar ik baal er gewoon van dat ze overal een iPod-dock in integreren... alsof iedereen een iPod heeft (daardoor schaft iedereen er maar een aan, omdat die straks zelfs compatible is met de koelkast, fornuis en magnetron).Wolfboy schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:53:
Misschien niet helemaal wat je wil, maar een mogelijke optie is een Philips Wake-up light HF3490. Daar kan je gewoon je iPod in prikken en wordt je dus wakker met de muziek die daarop staat.
Wat er bij DealExtreme iig het dichtste in de buurt komt is Dit product. Echter is het geen echt volwaardig fotolijstje met 7" scherm, maar wel wat meer gericht op de alarm/klok-functie met mp3-ondersteuning.
@ The Blob:
-RoB- omschreef mijn redenen idd erg goed. Dat zijn ze zelfs alle vier.
Helemaal mee eens hoor InjecTioN, ik heb (en wil) ook geen iPod. De software beperking zou me te veel irriteren, liever gewoon een mp3 speler waar je alles gewoon direct op kan zetten, werkt perfect.
Ik ben alleen bang dat de wekker functie van digitale fotolijsjes niet voldoende is, gezien de werking van de software bij de meeste van die apparaten is het waarschijnlijk volledig onwerkbaar. Ik zou dus wat meer op zoek gaan naar een wekker met een mp3 functie dan een mp3 speler met een wekker functie.
Ik ben alleen bang dat de wekker functie van digitale fotolijsjes niet voldoende is, gezien de werking van de software bij de meeste van die apparaten is het waarschijnlijk volledig onwerkbaar. Ik zou dus wat meer op zoek gaan naar een wekker met een mp3 functie dan een mp3 speler met een wekker functie.
Ik snap helemaal wat je bedoelt idd! Ik heb nog even gezocht, en heb nu eindelijk iets gevonden wat zeker wel in mijn straatje past (wat ik dus eigenlijk ook zocht)Wolfboy schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:06:
Helemaal mee eens hoor InjecTioN, ik heb (en wil) ook geen iPod. De software beperking zou me te veel irriteren, liever gewoon een mp3 speler waar je alles gewoon direct op kan zetten, werkt perfect.
De 360s RA-1035 lijkt mij een geweldig product, maar is niet in nederland te krijgen. Echter wel in azië, maar dan moet ik er 500+ stuks van inkopen... heb ik er niet echt voor over. Ik wacht nog op een supplier.
Pagina: 1