[Win7] Bij minimaliseren schiet het Window gelijk terug

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Heb nu een fout in Win7, weet niet of het een fout is die ingeslopen is, en reinstall vereist, of whatever. Heb een filmpje gemaakt. Wat je ziet is mijn muis die een window wil minimaliseren, dit gaat soms fout als je vlak op de rand van het klikgebied je muisknop indrukt. Dan schiet die soms terug, hij is dus opnieuw gemaximaliseerd, in filmpje op eind 1x en in begin 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:41
Soms pakt hij hem net niet, en soms wel. Hij raakt gewoon in de war. Vind je ook niet zo gek, je moet gewoon normaal echt op het vakje drukken dan heb je nergens last van... :? !

[ Voor 15% gewijzigd door diabolofan op 14-12-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vind ik best, maar waarom merk ik het pas sinds een week, ik minimaliseer al jaren blindelings. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:41
Dan moet je nu voortaan maar 2 pixels opzij gaan voordat je klikt... ;) Het is gewoon vrij logisch dat hij fouten gaat maken als je gewoon niet goed klikt. Het zou natuurlijk moeten zijn dat hij het consequent wel óf niet doet, maar soms krijgt hij het dus gewoon niet goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hoe weet je zo zeker dat dit het is? Lijkt mij geen goede verklaring, ik gebruik 7 al maanden, en dit had ik niet. Hij moet gewoon minimaliseren als die blauw wordt, en dat doet die nu niet, als ik teveel op de rand zit moet die of het een doen of het ander en niet weer terugschieten, een bug dus oid.

[ Voor 18% gewijzigd door Sjah op 14-12-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 18:23
Kijk eens wat er gebeurt met een andere muis, ik heb het probleem niet, en dat is verder het enige wat ik me kan voorstellen dat het probleem veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hmm, goeie suggestie, misschien dat die niet meer goed is en dubbelklikt (bij een singleclick) ofzo, want ik kan het nu soms reproduceren als ik snel dubbeklik. 'Ns kijken of ik nog een muis heb liggen.

edit: ja had een andere muis liggen, maar nee, het probleem blijft. Kijk als iedereen dit nou had was het een bug, maar niemand heeft het blijkbaar, dan hou je over dat ik iets fouts heb installt ofzo..denk ik dan. Btw het is niet Firefox, want google earth vertoont hetzelfde soms.

[ Voor 41% gewijzigd door Sjah op 14-12-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou ik geef een schop, dit speelt nog steeds, en is superirritant. Ben ik echt de enige hiermee, kan toch bijna niet. Zou het ermee te maken hebben dat ik 2 monitoren heb, dat in dat verband er een bug is. Damn, op Google ook niks, maarja moeilijke zoekterm ook voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Draai ook dual screen, maar dit heb ik niet. Enige wat hierbij van invloed is normaal gesproken is Videokaart drivers, muisdrivers of dingen als UltraMon.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hmm, dat lijkt een goed advies, heb DisplayFusion uitgezet, en het lijkt weg. Hou nog even een slag om de arm, maar tx alvast.
Pagina: 1