Aanvullende info:
- Ik maak gebruik van een CI+ module van Ziggo. De kaart zit in de TV en ik heb dus geen aparte ontvanger
- de TV heeft slechts 1 audio uitgang (een optische uitgang);
- de receiver heeft 2 optische ingangen. Ik heb beide ingangen geprobeerd om het geluid van de TV af te spelen met hetzelfde (negatieve) resultaat.
- de DVD speler is ook aangesloten middels een optische kabel op de receiver. Op beide ingangen v/d receiver wordt het geluid van de DVD speler goed weergegeven;
- ik heb de beide optische kabels (tussen DVD/receiver en TV/receiver) verwisseld. Het resultaat blijft hetzelfde (dus beperkt TV geluid);
- de zender Nickelodeon/Comedy Central heeft als audio signaal MPEG. Het geluid van deze zender wordt wel goed weergegeven via de receiver. De overige zenders (bv. RTL4) heeft ook MPEG. Het geluid van deze zenders worden niet weergegeven via de receiver.
- in het menu van de TV kan je aangeven of je de TV speakers aan/uit wilt zetten. Ik geval ik deze uit zet zou het signaal naar de receiver moeten gaan. Dit gebeurd dus voor een beperkt aantal zenders. Als ik de TV speakers weer aanzet heb ik voor dezelfde zenders zowel via mijn TV als via de receiver geluid;
- op de receiver staat de indicatie 'digital' wanneer ik de TV aanzet en met de stand TV speaker uit. Dit geldt voor alle zenders. Er zou (althans vlgs. de beschrijving van de receiver) een digitaal signaal op de receiver zijn ontvangen.
[
Voor 37% gewijzigd door
hoeksmaw op 14-12-2009 22:21
]