Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] PC Besturen op Afstand

Pagina: 1
Acties:

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hallo MedeTweakers,

Jullie zullen het probleem vast wel kennen: Je bent ergens anders en wilt ff snel iets op je eigen PC doen, zoals een bestandje opzoeken en verzenden, een film streamen etc.
Nou heb je hier programma's voor, welke kennen jullie allemaal en wat zijn jullie ervaringen ermee? En welke vinden jullie het beste en het fijnst om mee te werken?

Bekende Programma's:
  • LogMeIn
  • TeamViewer
  • CrossLoop
  • Anyplace Control
Bij Voorbaat Dank!

Verwijderd

Anyplace control! Werkt echt super!
Filesharing, remotedesktop, chat, power down etc.
www.anyplace-control.com
Afbeeldingslocatie: http://www.anyplace-control.com/images/screenshots/address-book.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 18:49 ]

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Klopt idd! Daarmee kan je je PC ook op afstand afsluiten en opnieuw opstarten!
Was gratis als gotd :)

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Voor mij blijft het toch de in windows ingebouwde remote desktop. Het is veel sneller dan alle andere remote desktop achtige programma's die ik geprobeerd heb. Het nadeel is wel weer dat je een duurdere windows versie nodig hebt :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• pduin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08-2023
Als je Windows gebruikt zou ik gaan voor het ingebouwde Remote Desktop. Als het niet in je Windows versie zit, is het er na een beetje Googelen wel in te hacken. Eventueel nog bij een service als DynDNS.com een naampje instellen, je IP automatisch laten updaten en je kan vanaf overal inloggen.

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:32
Ik ben een grote fan van LogMeIn. Snel even op school naar de LogMeIn site surfen, user/pass invoeren en ik zie een lijst van de computers waar ik LogMeIn op geinstalleerd heb.
Geen gedoe met poorten forwarden, programma's installeren... Gewoon naar een site surfen en verbinding maken. Heeft spijtig genoeg wel redelijk wat bandbreedte nodig om stabiel te werken. Als je wat minder bandbreedte hebt merk je het direct in de prestaties: minder kleuren, lag, stukken worden even niet gerefreshed...

Verwijderd

>removed<

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 21:25 ]

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Eigenlijk alleen nog maar ervaring met Teamviewer. Heb de ingebouwde remote desktop proggie van windows wel eens geprobeerd, maar dat liep helemaal niet lekker. Heb tijdens bezoek aan m'n opa en oma ooit even gevraagd of ik 5 minuten op hun computer kon, en als ze me nu bellen, zeg ik eenvoudig "even programma teamviewer opstarten" (dat kunnen ze nog nét), en ik help hun in 2 minuten van probleem af. (Voorwaarde is volgens mij (al maandje geleden dat het nodig was) dat je even een account aanmaakt oid, en een vast wachtwoord insteld.)

edit: en hetzelfde verhaaltje voor m'n ouders :)

[ Voor 4% gewijzigd door afraca op 06-01-2010 17:39 ]

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Verwijderd

NjitsSs schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:41:
Ik ben een grote fan van LogMeIn.
Ben/was zelf ook een LogMeIn (free) gebruiker, maar helaas word daar nu de stekker uitgetrokken (na 10 jaar).

Erg jammer!!!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10 14:35
Als ik mijn pc op afstand bestuur, en dat gebeurt zelden, doe ik dat altijd via TightVNC
Pagina: 1