iMac 27" problemen

Pagina: 1
Acties:

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Puur uit interesse; waarom wordt er niet iets meer nuance in het artikel gebracht, hetzelfde punt wat ik eerder maakte bij die iPhone-worm problemen eigenlijk. De problemen die worden beschreven hebben helemaal niets met elkaar te maken. Ik krijg zo wel de indruk dat het bedoelt is voor het genereren van muis-kliks.
Ook wordt de productie helemaal niet opgeschort (staat foutief in het artikel), hier is niets van bekend en het enige is dat er in gevallen een kleine vertraging is opgetreden, dit gebeurt vaker.

[ Voor 23% gewijzigd door punishedbrains op 14-12-2009 16:53 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Apple has delayed shipping new 27-in. iMacs until it can figure out the cause of flickering screens and other display problems, according to reports from authorized resellers.
aldus Computerworld. Delayed is opschorten oftewel uitstellen. Apple heeft ook zijn verontschuldigingen aangeboden voor de langere leveringstijden, zonder de redenen aan te geven ,maar het geeft wel aan dat het geen doorsnee vertraging betreft.

Meer nuance is altijd goed, maar het probleem is dat Apple niet of summier reageert op dit soort berichten (Apple Benelux bellen heeft al helemaal weinig zin, geloof mij) waardoor er veel ruimte is voor speculatie. In dit geval was er geen sprake van speculaties omdat de leveranciers het uitstel bevestigden.

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Ok, dat is inderdaad iets duidelijker, maar dan nog is het artikel wel kort door de bocht. Wat ik vaak mis bij dit soort berichten is een genuanceerde eigen inbreng van de schrijver van het artikel, rekening houden met mogelijke foutieve buzz etc. Apple zou beter kunnen communiceren, zeker, maar juist daarom is het nog meer van belang niet klakkeloos speculaties weer te geven. Speculaties, welke vaak over-the-top zijn (en dus zou daar al een belletje moeten rinkelen), voeden alleen maar nutteloos lange rants zoals hier ook weer het geval is.

[ Voor 18% gewijzigd door punishedbrains op 15-12-2009 12:48 ]