Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een leuke behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben op zoek naar een leuke Miditower voor niet al teveel geld ( €50,- tot € 100 )
Het moet niet te warm worden zodat de hardware niet te warm word ( Core i5 + Ati 5770 en een Gigabyte Ud3 bord),
Voor de rest wil ik graag dat hij er mooi uitziet. Dus misschien met een of meerdere LEDjes aan de voorkant.

Alvast Bedankt :)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Is die prijs inclusief of exclusief voeding?
Als het inclusief is, hoeveel vermogen moet je voeding hebben?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11 21:10

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:17:
Hallo!

Ik ben op zoek naar een leuke Miditower voor niet al teveel geld ( €50,- tot € 100 )
Het moet niet te warm worden zodat de hardware niet te warm word ( Core i5 + Ati 5770 en een Gigabyte Ud3 bord),
Voor de rest wil ik graag dat hij er mooi uitziet. Dus misschien met een of meerdere LEDjes aan de voorkant.

Alvast Bedankt :)
Welkom op GoT Robbertoo! :)

Het is op GoT een goed gebruik een en ander te doen aan vooronderzoek. Dat kun je ook nalezen in de verschillende FAQ/voorwaarden op dit forum.

Menig computerwinkel heeft een ruim assortiment voor het door jou genoemde budget.
Ik heb bijvoorbeeld een Coolermaster Centurion 5 staan van €50. Dat gaat al richting een bigtower en heeft ook flink wat ruimte voor schijven en uitbreiding... Zit tevens enkele stille casefans bij; koel en stil :)

Wat heb je zelf al gevonden?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Aller eerst bedankt voor de snelle reacties !

@Job: De kast moet excl. voeding ;) Heb namelijk voor mijn i5 systeem een 620watt coolermaster voeding.

@Michael Knight: Idd, heb al wat rondgekeken op Azerty en Alternate ( ik bestel mijn multimedia meestal bij Alternate, maar Azerty heb ik ook goede verhalen over gehoord! Dus dat is ook prima )
Een aantal kasten waar ik al aan gedacht heb zijn de volgende :
- Sharkoon Rebel 9 Value Zwart Edition
- Cooler Master CM 690
- Coolermaster Centurion 5
- Thermaltake Matrix
- NZXT Apollo ( Deze is wel wat duurder.. maar wel mooi! )

Dit vond ik wel mooie kasten ..
Als iemand nog betere opties heeft hoor ik het :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een kast is erg persoonlijk. Kijk eens wat er te vinden is aan reviews over de kasten en baseer op basis daarvan je keuze.
Omdat we verwachten dat je zelf je hardware kiest en er genoeg te vinden is over de diverse kasten gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.