Wat te kopen, totaal budget 700 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 08:24
Aangezien afgelopen week mijn homecinema setje van ooit 300 euro het leven heeft gelaten ben ik opzoek naar iets nieuws. Gezien ik erg kan genieten van goed geluid heb ik besloten wat betere boxen aan te schaffen.

Ik heb al een beetje rondgekeken en ben erachter gekomen dat het erg moeilijk is om een keuze te maken, zeker met mijn budget van 700 euro (zou eventueel iets meer mogen zijn).
Ik wil een setje kopen waar ik over een paar jaar ook nog veel plezier van zal hebben, ook als ik weer op mezelf ga wonen. Ik ben van plan te beginnen met een goede reciever en 2 knappe boxen en dan telkens als ik weer geld heb dit uit te breiden tot een 5.1 setje

Ik heb tot nu toe een receiver van onkyo gezien voor ongeveer 250 euro en jamo s606 speakers a 125 euro per stuk. Is dit wat?

Hebben jullie tips?

Zijn best buy guides per budget?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zou toch even iets meer mogelijkheden neerzetten als ik jou was.

Je noemt een zeer summiere lijst op aan apparatuur.
Zie ook AUD beleid
Heb je al geprobeert dit setje in het echt te horen? Wellicht een keer proberen.
Verder noem je geen typenummers, zo weten we alleen het merk, maar niet of deze serie goed is...

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

GoT is geen vraag-en-antwoordforum, maar een discussieforum. Vragen als "is dit goed?" of "ik heb xx euro wat kan ik het beste kopen?" hebben hier dus niet zo heel veel waarde. En in de audio vallen deze vragen nog zwaarder aangezien audio persoonlijk is. Dat je reviews en tests leest over de aan te kopen spullen is meer dan normaal. Houdt er echter wel rekening mee dat audio persoonlijk is. Dus wat de ene qua geluid en klank mooi vindt kan bij een ander heel fout in de oren klinken. Beste is dus om te gaan luisteren bij een audio/hifi winkel :)

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Hier kan je lezen over dit soort "wat moet ik kopen vragen/topics".

Ik zou bovenstaande dus eens doorlezen en aan de hand daarvan en wat meer eigen onderzoek een nieuw topic openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.