Toon posts:

Geen geluid bij Inspire 5.1 5100 boxjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Ik heb een basbox en 5 boxjes van Creative Inspire 5.1 5100.
Ik wil ze aansluiten op mijn laptop, alleen er komt geen geluid uit de boxjes.
Aangezien ik nauwelijks verstand heb van elektronica, zou iemand mij kunnen helpen?
Heb ik een driver ofzoiets nodig?

Alvast bedankt =)

Melle

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Met welke kabel (kleur) heb je ze aangesloten op je laptop?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo moet het aangesloten zijn:
Afbeeldingslocatie: http://line6.com/community/servlet/JiveServlet/showImage/2-35382-3108/connecting_to_soundblater51.jpg

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

Hallo Melle4 en welkom op GoT :W,

GoT is geen vraag-en-antwoordforum, maar een discussieforum. Dit houdt onder andere in dat we meer verwachten dan dat je alleen een vraag stelt en op een antwoord wacht. Zo had je bijvoorbeeld ook het type en merk van de laptop kunnen vermelden zodat we zien wat de uitgangen zijn.

Let wel dat er voor een 5.1 set (zoals vermeld) drie uitgangen nodig hebt. Een laptop heeft dit over het algemeen niet. Dus lees ook eens de manual van je laptop door hoe je het een en ander aan moet sluiten.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Hier kan je lezen over dit soort "wat moet ik kopen vragen/topics".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Acer Aspire 5732Z laptop.
Ik heb maar één ingan voor audio en/of koptelefoon.
Ik heb geen manual en op internet ook niks kunnen vinden =(
Ik heb trouwens geprobeerd met elk kabeltje apart aan te sluiten, maar er kwam in geen enkel geval geluid uit..
Kan iemand mij helpen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2009 12:02 ]