Toon posts:

Sweex LW050v2 verbindingsbrug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag even de hulp inroepen van wat personen hier op het forum. Ik wordt net niet gallisch bij wat ik wil instellen mbt het aansluiten van mijn squeezebox Duet.

Situatie:

Een pc met een vaste nic nummer 1 waar via een kabelmodem een internetverbinding op is gerealiseerd. In de pc heb ik ook een draadloos netwerkkaartje geinstalleerd wier ik wil configureren richting mijn Squeezebox Duet

Met het netwerkaartje nic1 en het draadloos netwerkkaartje heb ik een verbindingsbrug gemaakt, maar wat ik ook probeer, ik kom niet in het setup-menu van de router om er een ssd in te stellen..

Doe ik iets mis en moet ik bij de eigenschappen van de nic 1 het delen van de internetverbindingen aanzetten? Wanneer ik dit doe krijg ik in het geheel geen internetverkeer meer via de nic 1 binnen..

Heeft iemand een suggestie?

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 15:42
Wellicht kan je opgeven waar het mis gaat, na het opvolgen van de stappen in de handleiding van je router?

Heb je het ook met kabel geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Heel typerend, ik krijg met geen mogelijkheid het draadloos netwerkkaartje op actief. Windows 7 in optima forma met zijn schilletjes zal ik maar weer zeggen.

Als ik een stuk utp gebruik icm de nic 2 wier ik eventje heb geactiveerd heb ik geen probleem met inloggen, maar draadloos is het geheel niet te bereiken..

Ik snap niet goed wat er zou kunnen zijn..

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 15:42
Snap niet wat je bedoelt met schilletjes. In andere besturingssystemen is het niet anders.

Heb je de draadloos instellingen gecontroleerd? ssid, channel, beveiliging?

Wat voor besturingsprogramma gebruik je nu? Op zich werken de native drivers best goed. Indien je sweex drivers geïnstalleerd hebt, dan deze weer verwijderen?