Toon posts:

Processor i7-920 vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan een nieuwe PC te kopen en deze is vooral bedoeld voor gamen (de nieuwe games).
De onderstaande gegevens waren mij allemaal duidelijk, totdat ik wat meer ging opzoeken over deze processor, de Intel® Core™ i7-920. Ik googelde wat en de meningen of deze nu wel of niet geschikt wat voor goede games verschilden erg. Ik zelf weet niet veel van PC's en hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Alvast bedankt :).

Processor Intel® Core™ i7-920
Harde schijf 1 TB
Werkgeheugen 6 GB DDR3
Beeldscherm Geen
Optical drive DVD-Rewriter (+/- rw) Dual layer
Videokaart NVIDIA® GeForce GT230
Videogeheugen 1.5 GB
56K Modem / LAN Nee / Ja
Wireless LAN Nee
Speakers Nee
Toetsenbord / muis Ja/ja
Interfaces HDMI, DVI, VGA en Swap cage HDD
Besturingssysteem Windows® 7 Home Premium
Garantie 1 Jaar, pick-up & return

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Okee komt ie:
Ik zou kiezen voor de i5, is goedkoper presteert nagenoeg goed in games, én geld wat je bespaart in betere kaart steken, GT230 is niet wat je een bepaalde gamekaart kan noemen.
Voor i5 heb je trouwens wel ander moederbord/geheugen nodig.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt.
Wat behoort dan tot de goede game kaarten ?

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:15
Wat is nu precies de vraag?
Ik zou zoieso niet voor een gt230 gaan als je goed wil gamen, voor een laptop is dit ok, maar voor een gamepc...
kijk liever naar een hd4890 of iets vergelijkbaars van nvidia, niet een lager midrangekaartje.
Waarom ga je niet voor de i5 860 ipv de i7 920?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zei al dat ik erg weinig weet van PC's, maar het is al beantwoord ik zocht info over of de Processor nu wel of niet goed was om te gamen en nu blijkt de video kaart ook al niet te voldoen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of die cpu goed is of niet kun je makkelijk vinden in benchmarks. Hetzelfde geldt voor de videokaart. Op basis daarvan kun je baseren of deze hardware wel of niet geschikt is. Ga dus eens op zoek naar benchmarks van de voor jou relevante games en bepaal op basis daarvan wat je gaat kopen.
Omdat we verwachten dat je zelf op zoek gaat naar dit soort dingen en zelf je hardware uit kan kiezen gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.