Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedi06
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 23:12
Beste tweakers,

Als ik in Win7 x64 in explorer door mijn mappen blader dan blijft hij van tijd tot tijd 5 - 10 seconden hangen alvorens hij de geopende folder weergeeft. Ook sluit hij zo nu en dan zomaar af, terwijl er ogenschijnlijk niets aan de hand is (explorer dan he). Eerst dacht ik dat het aan een van mijn HDD's lag, maar ik heb nog een dualboot met WinXP en hierin heb ik geen enkel probleem.

Mijn systeem:
Win7 x64
Intel Core i7 920 - 2.66Ghz
ASUS P6T SE
OCZ 6GB DDR3 1333 Kit3 Plat. 1.7v
ATI RADEON HD 5850 1GB (Sapphire)
INTEL Postville 80GB SATA SSD
Diverse HDD's

Hebben jullie enig idee??

[ Voor 9% gewijzigd door roedi06 op 14-12-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat het aan aardstralen ligt.

Nee, serieus.
Hopelijk zie je ook zelf in dat met alleen de vraag 'enig idee' dit een weinig verheffende Topicstart is - op z'n minst zou je met iets meer moeite zelf ook wat troubleshooting erop los kunnen laten of zelf alvaat wat opzoeken ( [google=Explorer hang debug] ofzo.)

Juist met Windows Vista en 7 heb je daarvoor de basistools al voorhanden > Taskmanager en performance monitoring kunnen je al een paar dingen laten zien, en dan heb je ook nog Process Monitor bijvoorbeeld.

Ik mis in je topicstart dan ook een flink deel eigen onderzoek, en daarom gaat je topic dicht.
je mag het opnieuw proberen met een TS die wel aan Windows Clients - Beleid voldoet :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.