Genoemde kaart zit in mijn systeem, het betreft een 512Mb versie.
Werkt naar volle tevredenheid, en eigenlijk is er niet een directe noodzaak om te vervangen.
Toch wil ik de stap nemen, en wel om de volgende reden:
Ik speel regelmatig World of Warcraft, en met name in 25-mans raids dropt mijn framrate tot een niet acceptabel niveau. Met 10-20 fps is het gewoon niet fatsoenlijk spelen.
Dus ik ben zoekende naar een kaart, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn huidige setup is:
AM2+ 2.6Ghz
2Gb Ram
8800GTS 512Mb
Windows 7
Niet de snelste machine, dat besef ik heel goed, maar voor mijn gebruik is het prima afdoende. En ook WoW draait naar behoren op de 25-mans raid na.
Wat is een goede investering om te maken?
Mijn eisen zijn vrij makkelijk: ik wil WoW in alle omstandigheden op hoog niveau draaien (1620x1024? in ieder geval breedbeeld) met een fps van 35++ in alle raids.
Het enige wat in de grafische instelling wat mij betreft niet hoefd is de ground clutter dingen, de rest wil ik gewoon op hoge setting draaien.
Andere eisen aan grafische kaart heb ik niet, het moet gewoon soepel draaien.
Zelf heb ik zitten kijken neer aan 48xx kaart van 512Mb/1Gb, maar heb geen idee of dit aan mijn eisen zal voldoen.
Graag heb ik enige input van jullie, waarvoor alvast mijn dank.
Werkt naar volle tevredenheid, en eigenlijk is er niet een directe noodzaak om te vervangen.
Toch wil ik de stap nemen, en wel om de volgende reden:
Ik speel regelmatig World of Warcraft, en met name in 25-mans raids dropt mijn framrate tot een niet acceptabel niveau. Met 10-20 fps is het gewoon niet fatsoenlijk spelen.
Dus ik ben zoekende naar een kaart, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn huidige setup is:
AM2+ 2.6Ghz
2Gb Ram
8800GTS 512Mb
Windows 7
Niet de snelste machine, dat besef ik heel goed, maar voor mijn gebruik is het prima afdoende. En ook WoW draait naar behoren op de 25-mans raid na.
Wat is een goede investering om te maken?
Mijn eisen zijn vrij makkelijk: ik wil WoW in alle omstandigheden op hoog niveau draaien (1620x1024? in ieder geval breedbeeld) met een fps van 35++ in alle raids.
Het enige wat in de grafische instelling wat mij betreft niet hoefd is de ground clutter dingen, de rest wil ik gewoon op hoge setting draaien.
Andere eisen aan grafische kaart heb ik niet, het moet gewoon soepel draaien.
Zelf heb ik zitten kijken neer aan 48xx kaart van 512Mb/1Gb, maar heb geen idee of dit aan mijn eisen zal voldoen.
Graag heb ik enige input van jullie, waarvoor alvast mijn dank.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...