Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[??] Folder met reserved name verwijderen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toch even reageren. Heb het hele topic doorgelezen, maar niets werkt. Delcrap zal werken, echter het gaat bij mij om een map.

Op een afdelingsschijf is er een map die weg moet. Deze map krijgen we op geen enkele mogelijkheid verwijderd. De DOS methodes werken niet, Windows ook niet, naam wijzigen werkt niet en er is echt met geen mogelijkheid deze map weg te krijgen.

Heeft iemand ideeen of tips? de map heet 'con'.

als ik in DOS de mappen ervoor open dan gaat het prima, maar zodra ik in DOS die map open, krijg ik de melding; The system cannot find the path specified. In explorer kan je er echter gewoon zonder moeite naartoe, de map in lukt dan weer niet.

Unlocker geprobeerd maar dat werkt ook niet.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je hebt een heel ander probleem dan het oorspronkelijke topic, en bovendien niet eens op een client.

You cannot delete a file or a folder on an NTFS file system volume

Daarom splits ik je vraag even uit dit oude topic - goed gezocht btw, dat wel - want anders creer je verwarring en krijg jij geen antwoord maar de oorspronkelijke TS wellicht.
Graag even aangeven over welke Server en client varianten je het hebt, dan is dat wat duidelijker.

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 14-12-2009 10:58 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:56:
Je hebt een heel ander probleem dan het oorspronkelijke topic, en bovendien niet eens op een client.

You cannot delete a file or a folder on an NTFS file system volume

Daarom splits ik je vraag even uit dit oude topic - goed gezocht btw, dat wel - want anders creer je verwarring en krijg jij geen antwoord maar de oorspronkelijke TS wellicht.
Graag even aangeven over welke Server en client varianten je het hebt, dan is dat wat duidelijker.
Het probleem is opgelost! DELcrapII :)

Server 2003, XP clients. Op de server is de map dus verwijderd d.m.v. delcrap2. Erg handige tool. Lukte op afstand niet, via de netwerkschijf, lokaal lukt het wel.