Ik heb een pc, een laptop en een netbook. Op de eerste twee heb ik braaf een legale versie van Outlook staan. Op mijn netbook heb ik een office-pakket staan, maar daar zit geen outlook bij. Ik neem tegenwoordig altijd mijn netbook mee en zelden nog mijn laptop. Het enige wat ik nu mis is het synchroniseren van mijn afspraken en taken met mijn telefoon. Ik zoek dus een simpele agenda op mijn laptop die ik kan synchroniseren met mijn telefoon. Iemand die een dergelijk programma kent? Via google vond ik voornamelijk vervangers van de desktop-versie van outlook of een vervanger van pocket outlook.
Afhankelijk van je telefoon kan je overstappen op bijv. de agenda van Google Apps en daar direct mee syncen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Op mijn netbook staat XP en ik synchroniseer met activesync een PPC telefoon waar windows mobile 6.1 erop staan.F_J_K schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:07:
Afhankelijk van je telefoon kan je overstappen op bijv. de agenda van Google Apps en daar direct mee syncen.
O, ik heb al wat gevonden. My Phone van Microsoft zelf. Daarmee kan ik online afspraken zelf toevoegen en bewerken en kan ik ook synchroniseren via internet van de telefoon zelf. Prima!