Toon posts:

MpZip 80mmCDR Mp3 Discman....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag ontvangen uit Canada:
'n Mp3Discman die 8cm CDR's afspeelt...
Best of Both Worlds: lekker compact (iets groter dan de jewelcase van een 8cm CDR)oftewel zo'n 8 bij 9 centimeter........
en toch zo'n 3 uur Mp3's op een schijfje!
Apparaat leest file names en ID3tags en heeft een duidelijke display.
Draait op twee AAA (potlood) cellen.
Eerste indruk: Kwalitatief goed maar niet zo zuinig met de stroom....
Ga morgen eens met NiCads proberen...
Meer info: www.easybuy2000.com
Misschien wat voor een tweakers.net review???

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:02
Meteen de belangrijkste reden om dat ding NIET te kopen: hij gebruikt AAA's, en die zijn er niet in een oplaadbare versie... Je betaald je dus blauw aan batterijen voor dat ding...:(

Verwijderd

Dat is niet helemaal waar, ik heb voor mijn palm rondgekeken voor goede oplaadbare batterijen. Deze lijken me wel te voldoen.

Zie: http://www.gppowerbank.nl/productoverzicht.html

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
AAA's zijn er wel degelijk in oplaadbare vorm..heb ze ook voor mijn Yepp MP3 speler. Je moet wel een oplader hebben die ze ondersteunt natuurlijk...

-Data

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Cool, ik zat laatst te bedenken wat nou de ideale speler zou zijn en ik kwam ook uit op zo'n model. Nu maar hopen dat het een beetje goed gesteld is met het shock proof systeempje...

Verwijderd

Topicstarter
Er staan 4 250 mA AAA in de lader voor morgen....Goedkoop te koop bij de Kijkshop.
al flink staan schudden met de speler maar krijg hem niet van slag!!!
Had nog wat alkaline AAA op voorraad, hier leek hij maar zo'n twee uur op te spelen...
Eerste generatie appje dus...Of oude batt...
Speelt ook audio CD's (Heb nog 3 oude single CD's van vroeger van klein formaat)
App is zeer licht van gewicht.
Speelt ook random volgorde Mp3's af!!!
Voor zover ik weet de eerste speler die ook echt te koop is.
Zit natuurlijk wel een 110 V adapter bij...
Maar gebruik hem toch op accu's of in de auto, heb ook een 12V>4,5V omzetter voor in de auto meebesteld, doet 't prima, zit ook zo'n cassette adapter bij, maar ik gebruik de line ingang van de autoradio.

Verwijderd

Topicstarter
AAA NiCAd's zijn ca. acht piek per stuk....
Toch maar wat voorraad opladen!

Verwijderd

Topicstarter
Enne: 8 cm CDR's zijn ruim twee piek bij www.opussupplies.nl

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Doe dan maar lekker de RioVolt, deze is wel een groot-formaat speler, maar hij ziet er wel SUPERGAAF uit en mét display en bovendien die heeft wél AA batterijen:

http://store.s3.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry10?SP=10023&PN=1&V1=294081&xid=25971&DSP=&CUR=840&CACHE_ID=0

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04-2025

Xu

Zijn er geen accu alternatieven??
Ik vind het vervelend om telkens zo'n batterij eruit, laden en erin te doen.. |:(

Ik vergeet altijd om te laden... omdat ik geen zin heb om de batterijen eruit te halen }:O

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:02
Op dinsdag 06 maart 2001 08:41 schreef dennisdotcom het volgende:
Doe dan maar lekker de RioVolt, deze is wel een groot-formaat speler, maar hij ziet er wel SUPERGAAF uit en mét display en bovendien die heeft wél AA batterijen:

http://store.s3.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry10?SP=10023&PN=1&V1=294081&xid=25971&DSP=&CUR=840&CACHE_ID=0
De RIO Volt is echt ongelooflijk LELIJK...:r:r:r Elcheapo IMAC kleurtjes...:)
Pagina: 1