• Count_Galious
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
Beste mensen,

Van het weekend was ik bij een vriend om een lekker avondje te gamen. Hij is in het bezit van een schitterende Sony W5500. Ik had gelezen dat daar een game mode op zit die de boel voor game behoorlijk verbetert. En inderdaad vonden we in het menu een modus die Game/Text mode heet. Volgens de gebruiksaanwijzing van de tv kan je deze gewoon selecteren. In werkelijkheid echter kan dit niet. En blijft de tv de melding geven "This mode is not available in this setting". Maar wat we ook hebben geprobeerd, hij blijft de melding geven. Iemand hier ervaring mee ? En weet iemand wat we fout doen ? Bij voorbaat dank !

grt,
CG

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01 18:41
Ik vergelijk de Game/Text mode met de fabrieksinstellingen voor tv kijken,de Game/Text mode is dan
het fabrieks ingestelde beeld voor gamen,je drukt op die knop en dan heb je een gamebeeldinstelling.
Als je de standaardinstellingen voor beeld(vivid-standaard-cinema-custom) geweldig vind dan zul je
de instelling van G/T ook geweldig vinden.
Het enige wat ik je van G/T kan vertellen is dat deze instelling het beeld een stuk donkerder maakt.

''This mode enz betekent dat die knop op dit model niet werkt,had je een duurder model gekocht
dan had ie wel gewerkt.

Verwijderd

Ik heb een Panasonic dus ik weet niet hoe het bij Sony zit, maar ik kan alleen naar de game mode als de TV op een AV-kanaal zit (bijv. HDMI).

• Count_Galious
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
Dank voor de reacties!

@Ro_Serpiente:

Dat staat hij. Automatisch. De PS3 zit aangesloten op de HDMI(2) aansluiting. Dus dat zou goed moeten zijn. Denk ik

@8mile13:

Het is de W5500, dus hij zou deze functie gewoon moeten hebben. Daarnaast staat de functie gewoon omschreven in de handleiding. Daarin staat dat je voor een beter beeld van foto's en/of games deze (game/tekst mode) functie moet activeren. Nergens in de handleiding wordt gesproken over het feit dat de functie bij bepaalde settingen niet te selecteren valt. Hetgeen er hier aan de hand is dus. Vreemd. Maar dit type zou de functie sowieso moeten hebben, dus dat kan het niet zijn.