Toon posts:

Nintendo DS - 109€ - DS-Stunter.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.336 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar ..

Ik heb geprobeerd via de pricewatch wizard de prijs van een Nintendo DS toe te voegen maar dat wil niet echt lukken.

Dus dan maar hier.

Bij DS-Stunter.nl is de Nintendo DS-Lite 109,= Euro.

Ik heb er 2 besteld en helaas bij ontvangst van het pakket bleek er 1 te ontbreken. Nu was alles al getekend dus ik was al voorbereid op een hoop gedoe. Na 1 telefoontje werd er meteen aangegeven dat hij zou worden nagestuurd en nog geen 5 minuten daarna een net mailtje met de bevestiging en de track & trace gegevens van TNT.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit SUPER!!! service vind en heb dus en de beste prijs (voor zover ik dit heb kunnen vinden) en de beste service.

TOP!

Ralf

(edit1: spelfoutje er uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hmm klinkt allemaal wel heel erg positief.. Ik ben op zijn zachts gezegd "gematigd positief" over dit soort hele enthousiaste reviews van een winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Weet je zeker dat het ging om een nieuwe ds?
Of was het een refurbished versie?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:16

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

ViNyL schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:27:
Hmm klinkt allemaal wel heel er positief.. Ik ben op zijn zachts gezegd "gematigd positief" over dit soort hele enthousiaste reviews van een winkel...
Zeker als die persoon maar één bericht heeft gepost, én op dezelfde dag is geregistreerd als nieuwe gebruiker.

Met alle respect, het kán een eerlijke reactie zijn. Mijn gevoel twijfelt echter.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:01

Matis

Rubber Rocket

Er loopt/liep al een topic over DS-stunter ds-stunter?

Dat topic heeft er voor gezorgd dat ik daar mijn DS NIET aangeschaft heb. Ik had hem toentertijd bij Neckermann besteld, voor 5 euro meer, maar wel de volgende dag in huis!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met alle respect, het kán een eerlijke reactie zijn. Mijn gevoel twijfelt echter.
Begrijpelijk ...

Ha .. tja eerste Topic aangezien ik vandaag pas "lid" ben geworden.
En ja .. Het zijn nieuwe DS-Lite's.

Maar hey .. ik geef alleen maar een positief bericht over een shop waar je zeer snel en professioneel geholpen wordt. En ja .. iedereen maakt wel eens een fout en het gaat mij er om hoe deze wordt opgelost.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hoi Ralf, welkom op GoT :)

Voor het delen van eenvoudige ervaringen met shops hebben we de Shopreviews. Een shop aandragen om toe te voegen kan via: http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop

Het Pricewatch Feedback forum is hier in elk geval niet voor bedoeld en ook in het Shopping Forum passen dit soort eenvoudige ervaringen niet, dus dit topic gaat op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.