Toon posts:

[Ervaringen] asus g60v JX153V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik zag deze laptop:
pricewatch: Asus G60VX-JX153V

opduiken in de pricewatch. Ik vind het erg aantrekkelijk geprijsd voor een laptop met zo'n grafische kaart (GTX260M) :) Was al een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop die ook de games lekker afspeelt.

Iemand deze laptop al in huis en ervaringen mee opgedaan? Hoe staan bijvoorbeeld de processor en GPU met elkaar in verhouding?

Ben benieuwd.

SiN

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

zal het bij deze bump laten, nog 1 maal hoop op ervaringen met de machine :)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Een topictitel waarin de titel '[Ervaringen]' voorkomt houdt in dat dit dus een ervaringentopic is waar een en ander over de notebook wordt besproken :) Het is niet de bedoeling dat je dit in je topictitel plaatst om alleen een vraag te stellen.

Verwijderd

Nou ik heb deze laptop toevallig van de week gekocht nadat mijn oude Dell eindelijk naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken. Ik moet zeggen hij loopt als een zonnetje. Games draait ie prima. Ik ben hierdoor wel pas overgestapt naar windows 7. Ik weet nog niet wat ik van die home premium versie moet vinden. Het kan zijn dat ik professional koop en hem binnenkort schoontrek. Volgens mij is de bijgeleverde windows 7 ook maar 32 bit. :S

Ik vraag me alleen één ding af. De maximum resolutie is wel erg laag. Weet iemand of ik dat ergens wellicht nog kan wijzigen zonder mijn laptop te mollen. Als het teveel geklooi wordt, liever niet.

Verwijderd

Topicstarter
DaMarcus schreef op donderdag 17 december 2009 @ 07:00:
Een topictitel waarin de titel '[Ervaringen]' voorkomt houdt in dat dit dus een ervaringentopic is waar een en ander over de notebook wordt besproken :) Het is niet de bedoeling dat je dit in je topictitel plaatst om alleen een vraag te stellen.
excuus, ik dacht dat we hier elkaars ervaringen konden aanhoren. Aangezien ik ze niet heb maar wel graag wil horen van een ander dacht ik, ik open een topic. Er moet toch iemand starten, nietwaar?

@Augustus1980, ik vrees dat dit het is... voor games vind ik het persoonlijk prima, dat trekt de grafische kaart mooi... maar voor andere toepassing kan het wat minder zijn ja.