Ik heb eindelijk van mijn broertje de vrijbrief gekregen om zijn G15 V1 over te nemen! Hij heeft dit toetsenbord een half jaar geleden op zolder gelegd met het idee ooit ga ik er nog wat mee doen. Maar voorlopig niet. Maar hij heeft er niets mee gedaan dus nu ga ik mijn magie er op loslaten
Het enige probleem aan dit toetsenbord is dat hij het niet doet
Hij heeft destijds waterschade opgelopen? Hoe en wat geen idee meer. Broertje kan ook niets zeggen daarover... Wat uitzoeken wat er mis mee is erg lastig maakt. Het enige wat ik weet en kan uittesten is hoe hij het nu doet.
Wat hij op dit moment alleen nog maar doet is verlichting, display en volumenknop. Voor de rest werkt hij niet en de helft van de toetsen regelt ook het licht
Krijg geen enkel toets aangeslagen. Maar hij word wel herkend door Windows 7 en Linux. Ook de logitech software vind hem netjes en installeert het display. Die werkt dus ook nog normaal en laat alles zien! Maar omdat de knoppen niet werken kun je er bar weinig mee.
Maar nu komt het probleem. Hoe krijg ik het liefste gemakkelijk de rest van het toetsenbord werkende en heb ik eventueel recht op garantie? Aangezien het toetsenbord niet stuk hoort te gaan van wat water (ding heeft niet voor niets afwateringsgaten in het toetsenbord
Maar hij kan ook vrij snel al 2 jaar oud zijn wat dus betekent wettelijke garantie over..(weet niet hoe dat loopt bij logitech eigenlijk. Gaat nooit wat stuk bij mij wat van logitech is )
Ik ben zelf een beetje bang om hem open te schroeven als ik nog recht heb op garantie dus dat is voorlopig out of the question! Maar als iemand een suggestie heeft waarmee het voor 90% zou moeten werken dan doe ik dat graag. Misschien ook handig om te weten waar het precies kapot is(en of het te maken is überhaupt)
Het enige probleem aan dit toetsenbord is dat hij het niet doet
Wat hij op dit moment alleen nog maar doet is verlichting, display en volumenknop. Voor de rest werkt hij niet en de helft van de toetsen regelt ook het licht
Maar nu komt het probleem. Hoe krijg ik het liefste gemakkelijk de rest van het toetsenbord werkende en heb ik eventueel recht op garantie? Aangezien het toetsenbord niet stuk hoort te gaan van wat water (ding heeft niet voor niets afwateringsgaten in het toetsenbord
Ik ben zelf een beetje bang om hem open te schroeven als ik nog recht heb op garantie dus dat is voorlopig out of the question! Maar als iemand een suggestie heeft waarmee het voor 90% zou moeten werken dan doe ik dat graag. Misschien ook handig om te weten waar het precies kapot is(en of het te maken is überhaupt)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker