Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech G15 V1 Kapot? garantieclaim?

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb eindelijk van mijn broertje de vrijbrief gekregen om zijn G15 V1 over te nemen! Hij heeft dit toetsenbord een half jaar geleden op zolder gelegd met het idee ooit ga ik er nog wat mee doen. Maar voorlopig niet. Maar hij heeft er niets mee gedaan dus nu ga ik mijn magie er op loslaten :D

Het enige probleem aan dit toetsenbord is dat hij het niet doet :X Hij heeft destijds waterschade opgelopen? Hoe en wat geen idee meer. Broertje kan ook niets zeggen daarover... Wat uitzoeken wat er mis mee is erg lastig maakt. Het enige wat ik weet en kan uittesten is hoe hij het nu doet.

Wat hij op dit moment alleen nog maar doet is verlichting, display en volumenknop. Voor de rest werkt hij niet en de helft van de toetsen regelt ook het licht 8)7 Krijg geen enkel toets aangeslagen. Maar hij word wel herkend door Windows 7 en Linux. Ook de logitech software vind hem netjes en installeert het display. Die werkt dus ook nog normaal en laat alles zien! Maar omdat de knoppen niet werken kun je er bar weinig mee.

Maar nu komt het probleem. Hoe krijg ik het liefste gemakkelijk de rest van het toetsenbord werkende en heb ik eventueel recht op garantie? Aangezien het toetsenbord niet stuk hoort te gaan van wat water (ding heeft niet voor niets afwateringsgaten in het toetsenbord 8)7 Maar hij kan ook vrij snel al 2 jaar oud zijn wat dus betekent wettelijke garantie over..(weet niet hoe dat loopt bij logitech eigenlijk. Gaat nooit wat stuk bij mij wat van logitech is )

Ik ben zelf een beetje bang om hem open te schroeven als ik nog recht heb op garantie dus dat is voorlopig out of the question! Maar als iemand een suggestie heeft waarmee het voor 90% zou moeten werken dan doe ik dat graag. Misschien ook handig om te weten waar het precies kapot is(en of het te maken is überhaupt)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Drivers installen?
Op de downloadpagina van wingmanteam.com staan de drivers.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:52:
Drivers installen?
Op de downloadpagina van wingmanteam.com staan de drivers.
Heb ik al gedaan ;) Logitech software/drivers tenminste :) Die herkennen ook het toetsenbord.
Maar maken deze drivers nog een verschil met de orginele of niet?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

http://www.wingmanteam.co...st_soft_main.htm#Logitech®_GamePanel™_Software_3.02
Die heb je nodig

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Die doet het hier niet ;) Windows 7 64 bits zijn die drivers niet voor gemaakt ;) De laatste drivers van de logitech site wel :) Hij doet het dus wel, maar ik weet niet waar het precieze probleem zit.

Maar heeft iemand nog enig idee over hoe of wat ik hiermee moet doen? Ik snap het zelf echt niet waar het probleem ligt... Wil wel graag een G15 gebruiken :X

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

gewoon openmaken en cleanen zou ik zeggen

(of neem hem gewoon mee volgende week, op de LAN zijn genoeg knutselaars)

Simplicity is de bom...

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Colan schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:33:
gewoon openmaken en cleanen zou ik zeggen

(of neem hem gewoon mee volgende week, op de LAN zijn genoeg knutselaars)
1 Versterker en 1 Toetsenbord :fff: Word een best lijstje dan. Maar het probleem is ik weet niet of het nog mogelijk is om garantie te claimen. Dat zou ik graag willen weten. Als dat niet mogelijk is neem ik hem inderdaad wel mee. Clean ik hem daar wel met veel wattenstaafjes en schoonmaakspul. Maar blijkbaar word het dus wel extreme tweaking (aldus KaMi: Dat ding is een fucking bitch om open te maken)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:01

MsG

Forumzwerver

Ik denk dat je met garantie geen steek houd. Sowieso is de G15V1 al meer dan 2 jaar oud en ik weet niet waar Logitech expliciet meldt dat de G15V1 waterproof is en dat het een defect is als deze waterproof niet werkt. Het is overduidelijk door het waterincident aangericht dus ik denk niet dat je succesvol bij logitech aan kan kloppen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heeft dat broertje nu een G19?

Als die ook een G15v1 heeft kan je die ook gewoon omruilen, `t is immers bijna kerst.
Pagina: 1