Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Zodra mensen hier hun resultaten neerzetten, dan komen we wel op een gemiddeldeOp maandag 05 maart 2001 21:57 schreef MREn het volgende:
oke, toegegeven: wat ze GEMIDDELD halen moet je zelf nog uitrekenen daarna
Audiofiel (MrEn) wat bedoel je in godsname met gdgz en utfs?
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Verwijderd
Heh...voirge week 3x128MB Infineon besteld bij Gistron.
Halen alle drie 133MHz op 2-2-2!
Maar dat is wel met een P2 266@333MHz (2,5x133MHz)
. Een P!!! of T-Bird vraagt iets meer van het geheugen, maar dat moet geen probleem zijn. Staat 7,5ns op de chippies, is officieel dus PC133 Cas3 geloof ik...'k weet nie zeker....iemand?
Sc:r:9~t
Halen alle drie 133MHz op 2-2-2!
Maar dat is wel met een P2 266@333MHz (2,5x133MHz)
Sc:r:9~t
draai hier 256 dimm van gistron
133MHz@ cas2
dram timing= turbo
dram bank interleave = 4way
en cas2 dus
Ik ben tevreden
heb hem dus afgelopen week besteld
133MHz@ cas2
dram timing= turbo
dram bank interleave = 4way
en cas2 dus
Ik ben tevreden
ZearchOp maandag 05 maart 2001 21:54 schreef MREn het volgende:
gdgz !! (nederlands voor utfs)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Infineon reepjes zijn over het algemeen wel goed te noemen, soms heb je meer geluk dan anders, maar dat is echt niet per winkel verschillend ofzo. Je zou dus kunnen zoeken naar de algehele ervaringen met infineon, hoeft niet per sé de ervaring bij Gistron alleen te zijn.
Bericht hierboven
Ik weet dat er genoeg Infineon posts zijn als je de search doet, maar het gaat mij om de dimms van Gistron omdat zij de goedkoopste zijn met hun Infineon dimms.
Nu heb ik laatst een mailtje gestuurd of hun 256MB dimms van Infineon cas2 of 3 zijn (domme vraag voor zo'n prijs, moet wel cas3 zijn) en die persoon zegt dat het cas2 is (goh wat zou ik zeggen als ik verkoper was...
).
Dus de vraag aan jou Dezjay, is zo'n 256MB reepje echt cas2? Oftewel geeft Sisoft Sandra iets van 222 aan als je kijkt bij 'Mainboard Information'. Thanks.
Nu heb ik laatst een mailtje gestuurd of hun 256MB dimms van Infineon cas2 of 3 zijn (domme vraag voor zo'n prijs, moet wel cas3 zijn) en die persoon zegt dat het cas2 is (goh wat zou ik zeggen als ik verkoper was...
Dus de vraag aan jou Dezjay, is zo'n 256MB reepje echt cas2? Oftewel geeft Sisoft Sandra iets van 222 aan als je kijkt bij 'Mainboard Information'. Thanks.
Pagina: 1