Op internet heb ik een leuke advertentie gevonden voor een 2e hands Wii, maar ik heb m'n twijfels over de betrouwbaarheid hiervan.
Ik ben nog nooit via internet opgelicht en zou dat graag zo houden. Ik hoop dat jullie advies hebben hoe ik erachter kan komen of deze verkoper oprecht is. Hij verkoopt ook nog PS3 en XBOX-360's.
Ik ben nog nooit via internet opgelicht en zou dat graag zo houden. Ik hoop dat jullie advies hebben hoe ik erachter kan komen of deze verkoper oprecht is. Hij verkoopt ook nog PS3 en XBOX-360's.
hallo
alles is bijna op en ik doe alleen nog verzenden
mvg
2009/12/13 kurt <kurt@hotmail.com>
Zou ik hem morgen kunnen ophalen? Vrienden van mij hebben evt. ook nog interesse.
Van: dhr weggehaald [mailto:weggehaaldbk@gmail.com]
Geachte heer/mevrouw,
Zojuist ontving ik van u een mail dat u interesse heeft voor de spelcomputer. Het volgende kan ik over deze spelcomputer vertelen, hij is geheel nieuw in de doos voorzien van alle accessoires,garantiebon en btw factuur
.
Op het moment verkoop ik deze spelcomputer omdat, ik afgelopen week mijn gameshop in Rotterdam
heb verkocht en ik en mijn vrouw zijn een restaurant begonnen. Voor mij is echter het probleem de groothandel neemt alleen grote partijen goederen terug en het betreft het maar een partij van 12 spelcomputers daarom heb ik er voor gekozen om deze op marktplaats te zetten voor bijna de inkoopprijs dan mag ik vernemen dat deze zo verkocht zijn.
Verder is de garantie voor 1 jaar en ik heb de garantie van deze spelcomputer overgezet naar de bart smit.
Zoals u in de advertentie heeft gezien kan u ook losse accessoires kopen en ook enkele games alle goederen zijn orgineel en zitten is een gesealde doos met alles nog in het plastic.
Omdat, we nu nogal druk zijn met ons nieuw bedrijf geeft de voorkeur aan verzenden. Afhallen is deze dagen echt geen optie dan kan u beter een duurder model kopen in de winkels zelf. Dit doen wij aangetekend via de tnt post en dat duurt 1 dag. Van de verzending krijgt u een gescande bon en kan u zelf op de www.tntpost.nl kijken wanneer u bestelling aankomt.De verzendkosten bedragen 6,00 euro
Verder vragen wij u dan om als u tot koop over wilt gaan vandaag een betaling te regelen via internetbankieren.
Voor een verzending hebben wij de volgende gegevens nodig :
Naam:
Adres:
huisnummer:
postcode:
Heeft u verder nog vragen of wilt u een aankoop doen dan vernemen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
B.weggehaald