Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

3D muis, 3Dconnexion - SpaceNavigator USB Personal Edition?

Pagina: 1
Acties:

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 15:00
Hey iedereen,

Zelf weet ik niet of ik mijn vraag hier op de juiste plaats op het forum zet, dus corrigeer me als dat niet zo is ;)
Momenteel ben ik op zoek naar een 3D muis en ik heb bij twee medestudenten de 3Dconnexion - SpaceNavigator USB Personal Edition werkend gezien. Ik zal het voornamelijk gebruiken bij programma's zoals Autodesk Maya en Rhinoceros 3D voor mijn studie. Ook bij beide programma's had ik deze 3D muis al eerder geprobeerd en het beviel mij erg goed.

Nou is mijn vraag, zijn er betere 3D muizen die betaalbaar zijn?
Waar kan ik de 3Dconnexion - SpaceNavigator USB Personal Edition kopen? Wat is het verschil met de Personal Edition en Standard Edition?

Tot nu toe heb ik hem alleen te koop gevonden bij de muizenshop maar wel veel duurder dan toen deze een tijd geleden op de markt kwam? De twee medestudenten hadden deze muis een tijd geleden gekocht, maar dan voor rond de 50 euro. Helaas verkopen de winkels deze muis niet meer.
http://computertotaal.nl/...n-space-navigator-pe.html
Daar staat een adviesprijs van 2007 voor 59 euro en de muizenshop verkoopt deze alleen voor 69,95 en dan komt daar nog 8 euro verzendkosten bij :S

Dus als iemand een winkel kan aanraden waar ik deze muis voor goedkoper kan vinden, hoor ik dat graag!