Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onverklaarbare boot stall

Pagina: 1
Acties:

• boozt77
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 17:14
Ik heb twee jaar terug een leuk systeempje opgebouw met behulp van de best buy guide (helemaal geweldig):
ASUS P5N-e Sli
Intel core 2 duo e6750
ASUS EN 8800GT geforce
coolermaster extreme power 460w
4x 1GB Geil DDR2 PC2 6400

Alleen ik loop telkens tegen een probleem aan: de computer blijft op willekeurige momenten hangen in de boot (net voor de memory check). Soms heb ik er 2 weken geen last van, soms 4-5 keer achter elkaar wel! Ik begrijp er niets van.

Ik heb in de afgelopen 2 jaar verschillende bestruingssystemen gedraaid (WIN xp-64, windows 7-rc, ubuntu, suse). Alle OS-en werken prima maar het boot-probleem blijft bestaan.

Ik heb geen idee waardoor het wordt veroorzaakt en kan op geen elk forum een soort gelijk probleem terug vinden. Ik weet niet hoe het op is te lossen. Iemand suggesties?

iRacing Profiel

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:07
memtest, hdd test, cpu test, gfx test. Ik zou zeggen; ga wat onderdelen (los) testen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• boozt77
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 17:14
Hi Hamersma,

Tnx voor je suggestie. Ben direct aan de slag gegaan met ultimate boot CD (www.ultimatebootcd.com). Heb alles getest (memtest/cpu test/hdd test, alleen geen gfx test). Alles is foutloos verlopen. Zou het kunnen zijn dat het met aarding van mijn PC te maken heeft???

iRacing Profiel