Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Binnen evoswitch hebben wij een aantal racks.
Deze Minkels racken hebben volgens de specificatie 46u hoogte, zijn 60 cm breed en 90 cm diep.
In een van de racks willen wij een HP blc3000 plaatsen, volgens de specs van HP 26,5 cm hoog, 48,5 cm breed en 83,5 cm breed. De documentatie van HP geeft aan dat de blade enclosure ook in non-hp racks (standaard racks) geplaatst kan worden.

Kijkende naar de railafstand in de kast heeft deze slechts een diepte van 72 cm, hier past de enclosure unit dus niet in. Ook het verstellen van de afstand tot 'maximaal' levert nooit de benodigde 83,5 cm breedte op.
Heeft iemand ervaring met blade servers van HP binnen evoswitch Haarlem ?
Of heeft iemand ervaring met het plaatsen van HP blades in non-HP racks ?

De opgegeven specs van 90 cm diep, van evo betreft dan een buitenmaat, maar is dat markt conform ?
Ik begrijp dat er voor-en achter deuren vanaf gaan meet dat dit alles > 6,5 cm is ...

Enclosure information welke de 83,5 cm diepte opgeeft (pagina 30)
http://h18000.www1.hp.com...s/12790_div/12790_div.pdf

De volgende URL, de installatie handleiding heeft op pagina 8 aan dat de minimale vereiste voor een square hole rack RETMA rails afstand 63,5 cm is.
http://bizsupport1.austin...l/c01167165/c01167165.pdf

In dat geval zou de enclosure er toch ook nooit in passen ?
Welke documentatie van HP klopt nu ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:20:
In dat geval zou de enclosure er toch ook nooit in passen ?
Welke documentatie van HP klopt nu ?
De enclosure hoeft natuurlijk niet dezelfde lengte/diepte als de rails te hebben. ;)

Het ene geval gaat over de afmetingen van de enclosure, de andere over de railslengte (die verstelbaar is).

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mark, de opgegeven diepte van 83,5 cm in de enclosure specs is niet de maximale rail breedte (die is volgens de specs 86,5). Kloppen die specs van HP dan niet ?

Wat ik niet kan plaatsen is de specs diepte van 83,5 cm van de enclosure maar in de installation guide staat een diepte van minimaal 63,5 cm voor de rails.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Heb je al eens een belletje naar je contactpersoon van je datacenter gepleegd.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan in een 90cm rack wel eens erg krap worden. Volgens de manual moet het passen maar ik zou informeren naar de mogelijkheden voor een 120cm diep rack.

Volgens deze guide heb je overigens het volgende nodig:
Third-party rack cabinets that meet the following requirements:
o Width—48.3 cm (19 in)
o Depth—88.9 cm (35 in) maximum clearance between front and rear RETMA rails; 62.7 cm (24.7 in) minimum clearance for round-hole racks and 63.5 cm (25 in) minimum clearance for square-hole racks
En dat past zeker niet in een 90cm diep rack.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er op GOT iemand die een HP BLC3000 enclosure in een standaard telco 4Post rack van 90 cm diep heeft ?

@Sorcere
Volgens de specs die je opgeeft zou het net wel passen, die 88,9 cm ruimte is er (met 1,1 cm extra ruimte).
De ruimte tussen de RETMA rails (vierkant) is 70 cm.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:42:
Is er op GOT iemand die een HP BLC3000 enclosure in een standaard telco rack heeft ?
Een standaard Telco rack is over het algemeen een 2Post rack, die zul je niet snel terug vinden bij een colocator als EvoSwitch (zou kunnen natuurlijk). Anderzijds heb ik genoeg van die HP Blade servers zien hangen in standaard 4Post racks met een diepte van 120cm.
Volgens de specs die je opgeeft zou het net wel passen, die 88,9 cm ruimte is er (met 1,1 cm extra ruimte).
De ruimte tussen de RETMA rails (vierkant) is 70 cm.
Dat lijkt me uitzonderlijk krap en ik zou ook een goede 10cm over willen houden voor het normaal wegwerken van bekabeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga kijken of deze in het rack past.
De specs, chassis is 83,5 cm diep.
De retma rails hebben een afstand van 70 cm.
HP schrijft om de 83,5 cm enclosure te huizen:

een retma rails tussen 63,5 cm en 88.9 cm
Aan de achterkand moet een ruimte tussen de retma rails en deur een ruimte van 7,6 cm zijn voor de system cabling, Deze is aanwezig. Aan de voorkant moet er tussen de retma rails en de deur een ruimte van 4,5 cm zijn, deze is er ook.

eveneens 70 + 4,5 + 7,5 < 90 cm , er is dan ook nog 8 cm extra ruimte voor kabels.
Pagina: 1