Hoe kun je zien of een geheugen module op pc100 of op pc133 loopt? (misschien met een programmatje of op de module zelf?)
op de module zelf als het goed is en met sisoft sandra dacht ik ook.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Klopt . Met sisoft sandra kan je het checken .
moet je wel de pro versie hebben anders zit geloof ik dat proggie er niet bij .
is een proggie voor onder dos en je moet je type mamaplank weten anders werkt het ook niet .
Mocht je intresse hebben kan ik je dat tooltje ( alleen voor mem ) wel ff mailen . dus geef maar een gil .
Dit gaat niet om de volledige sisoft want dat mag niet
Wil je trouwens weten of hij echt pc133 cert. is of wil je het live weten onder b.v. windhoos ?
is een proggie voor onder dos en je moet je type mamaplank weten anders werkt het ook niet .
Mocht je intresse hebben kan ik je dat tooltje ( alleen voor mem ) wel ff mailen . dus geef maar een gil .
Wil je trouwens weten of hij echt pc133 cert. is of wil je het live weten onder b.v. windhoos ?
is niet meer nodig ik heb het met wcpuid gevonden. HEt pc100 Siemens geheugen.. Bedankt voor jullie reacties
Ik heb ook de Pro versie maar waar kan je dat DOS proggie starten?Op maandag 05 maart 2001 22:03 schreef ThePriest2001 het volgende:
Klopt . Met sisoft sandra kan je het checken .
Verwijderd
In de root van sisoft staat een bestandje dat heet spdinf.exe ( of iets van dien aard )
kopieer dit naar je root van C:\ en open een msdos prompt en start hier vervolgens dit bestand dan krijg je alle opties te zien .
de enig vereiste is dus dat er wel een spd chip op je geheugen zit .
kopieer dit naar je root van C:\ en open een msdos prompt en start hier vervolgens dit bestand dan krijg je alle opties te zien .
de enig vereiste is dus dat er wel een spd chip op je geheugen zit .
Probeer motherboard monitor 5 eens. Die deed het bij mij prima. En naast het type geeft hij ook nog eens de manufacturer en allemaal nuttige andere info. worked for me
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1