PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Via PHP en HTML moet het altijd via een "Kies bestand"/"Bladeren..."-button. Mocht Safari dit niet ondersteunen op de iPhone gaat het niet werken. Ook niet via PHP, omdat PHP html genereert. Hyves werkt met een Java-applicatie. Die zijn er zat te vinden op het internet
Bij de iPhone is dat standaard uitgeschakeld, het verbaast me dat het via Hyves wel zou kunnen, want dat zou onmogelijk moeten zijn. Bedoel je bij Hyves niet via de Hyves applicatie?
[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 13-12-2009 12:00 ]
Wanneer ik zoek bij Google naar "iphone html upload" kom ik alleen maar workarounds (via een email of app) tegen. Safari ondersteunt namelijk geen file uploads op de iPhone, dat blijkt wel uit de ruim 1.4 miljoen resultaten die ik krijg. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je al echt gezocht hebt naar een oplossing, want een dusdanig aantal resultaten (voorbeeldje) zou toch een lampje moeten laten branden.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
apNia schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:00:
Bij de iPhone is dat standaard uitgeschakeld, het verbaast me dat het via Hyves wel zou kunnen, want dat zou onmogelijk moeten zijn. Bedoel je bij Hyves niet via de Hyves applicatie?
MrJey schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:45:
Echter is het wel mogelijk met de hyves app die ik op de iphone heb staan.
Pagina: 1