Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[muis] Scrollwiel werkt verkeerd om

Pagina: 1
Acties:

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo,

Ik heb gisteren een muis gekocht van Conceptronic (CLLMLASERD).
Hij werkt heel goed, behalve dan het scrollwieltje..
Als ik namelijk het scrollwieltje gebruik, dan scrollt de pagina de verkeerde kant op. Dus als ik naar beneden scroll, dan gaat de pagina omhoog (en omgekeerd).

Ik kan niet vinden dat dit in Windows 7 aan te passen is en ook geen software voor deze coinfiguratie.
Heeft iemand misschien een idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt,
Eduard

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ekkoper schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:37:
als ik naar beneden scroll, dan gaat de pagina omhoog (en omgekeerd).
dit is de bedoeling. Als je naar beneden scrollt, gaat de pagina omhoog, zodat je het deel onder het deel wat je net zag kunt zien. ;)

Edit: bedoel je dus dat als je naar beneden scrollt, de pagina omlaag gaat waardoor je het deel boven wat je net zag ziet?

[ Voor 16% gewijzigd door Kuhlie op 13-12-2009 11:44 ]

• ekkoper
Ja, ik denk dat ik dat bedoel :)

Ik bedoel vooral dat het scrollwiel andersom werkt dan alle andere muizen die ik ooit in mijn leven ben tegengekomen..

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Je kan met de beschikbare 'Mouse Application' op de website van conceptronic de knoppen naar wens aanpassen. Je kan dan de optie volgende/vorige van het scrollwiel omdraaien ;)

http://www.conceptronic.n...2&tabid=420&pc=CLLMLASERD

• ekkoper
MicGlou schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:30:
Je kan met de beschikbare 'Mouse Application' op de website van conceptronic de knoppen naar wens aanpassen. Je kan dan de optie volgende/vorige van het scrollwiel omdraaien ;)

http://www.conceptronic.n...2&tabid=420&pc=CLLMLASERD
Bedankt voor het advies, maar het lukt me niet op die manier.
Met de driver/software kan ik wle wat meer aanpassen, maar niet de scrollrichting van het wieltje..
Misschien ben ik wel gewoon te stom om te snappen wat ik moet aanpassen, maar volgens mij kan het niet zo.

• ekkoper
Inmiddels nog steeds niet opgelost..
Iemand een idee?

[ Voor 54% gewijzigd door ekkoper op 28-01-2010 23:03 ]

Pagina: 1