Zeg bij de intenet serverices manager dat er een 2e site is en zeg dat ze alles moeten afvangen op het domain wat er binnen komt.
Dus www.blbla.nl = c:\intepub\blbla.nl\
en www.dfbh.nl = c:\intepub\dfbh.nl\
Zo kun je wel 1000+ domain namen op een IP adres kwijt
Je zecht dit bij de properties van de IIS server per website..
Oja ik geloof dat dit niet werkt in windows2000 pro.. maar dat weet ik niet zeker meer
Dus www.blbla.nl = c:\intepub\blbla.nl\
en www.dfbh.nl = c:\intepub\dfbh.nl\
Zo kun je wel 1000+ domain namen op een IP adres kwijt
Je zecht dit bij de properties van de IIS server per website..
Oja ik geloof dat dit niet werkt in windows2000 pro.. maar dat weet ik niet zeker meer
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Verwijderd
Gebruik de zogenaamde Host Headers. Bij het aanmaken van een nieuwe website wordt er automatisch gevraagd welke host header je wilt gebruiken. een host header is de volledige domain naam (DNS) inclusief host.
dus als je deze site hebt:
www.firststop.com
dan is dat dus ook je host header. Vergeet niet om dezelfde site ook het IP adres dat je hebt toe te wijzen, d.w.z. standaard staat deze op "all unassigned" deze moet je dus op het IP adres zetten wat aan jou computer hangt. Dit kan je blijven herhalen tot sint juttmis. (er zijn webservers die met 300 sites op 1 IP adres zitten)
dus als je deze site hebt:
www.firststop.com
dan is dat dus ook je host header. Vergeet niet om dezelfde site ook het IP adres dat je hebt toe te wijzen, d.w.z. standaard staat deze op "all unassigned" deze moet je dus op het IP adres zetten wat aan jou computer hangt. Dit kan je blijven herhalen tot sint juttmis. (er zijn webservers die met 300 sites op 1 IP adres zitten)
Allunasined werkt ook
Oh en nu je toch bezig ben loop dan deze ook even door http://www.microsoft.com/technet/security/iis5chk.asp
Gôh, ben ik dus niet de enige op deze aardbol die iets met security en IIS doet?
Nee LOL
er zijn ook mensen die het goed doen
er zijn ook mensen die het goed doen
mwaaah wil niet echt lukken met w2k prof
tsjaaa dan maar nieuwe comp erbij en daar w2k server erop zetten denk ik zo shitzooi was er maar IIS updat zodat het wel mogelijk zou zijn
zijn er misschien nog meer opties om dit te doen? of programma`s hiervoor
zijn er misschien nog meer opties om dit te doen? of programma`s hiervoor
FirstStop, hoe maak jij dan een nieuwe website aan?
Bij mijj vraagt ie helemaal niet om 'host headers' oid
Bij mijj vraagt ie helemaal niet om 'host headers' oid
Pagina: 1