Voor school moet ik een systeem bouwen dat echt alles kan. Dus gewoon de ultieme gamepc in combinatie met een multitasker van wereld formaat(niet om echt te bouwen maar ik krijg er natuurlijk wel een cijfer voor dat 25% telt).
Nu mijn situatie: mijn eerste systeem was een ASRock Extreme moederbord met een i7 950 Bloomfield processor en een Corsair DDR3 geheugen van 12GB (1333 Mhz). Maar Alternate (geweldige site voor beginners) zegt dan steeds dat het geheugen triple chanel is en de processor alleen dual chanel ondersteund. Is er een processor die wel triple chanel ondersteund? en welk moederbord moet daar dan bij?
Heeft dat dan ook invloed op mijn GPU (Asus ATI Radeon Club 3D CGAX-59748DP)?
Kunnen jullie mij hier meer over vertellen want ik weet t ff niet meer
Alvast bedankt, Mark
Nu mijn situatie: mijn eerste systeem was een ASRock Extreme moederbord met een i7 950 Bloomfield processor en een Corsair DDR3 geheugen van 12GB (1333 Mhz). Maar Alternate (geweldige site voor beginners) zegt dan steeds dat het geheugen triple chanel is en de processor alleen dual chanel ondersteund. Is er een processor die wel triple chanel ondersteund? en welk moederbord moet daar dan bij?
Heeft dat dan ook invloed op mijn GPU (Asus ATI Radeon Club 3D CGAX-59748DP)?
Kunnen jullie mij hier meer over vertellen want ik weet t ff niet meer
Alvast bedankt, Mark