voeding maakt soort van "krekel" geluid?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:32
ik heb sinds gister mijn pc weer even verplaatst. (1 verdieping hoger) en nu na een bepaalde tijd. of soms meteen, dat als ik mijn pc aan doe dat ik dan een soort "krekel" geluid uit mijn voeding hoor komen.

ik weet zeker dat het 1 van die spoelen (een of ander ding waar koper omheen gewikkeld zit) is. maar is dit te verhelpen? dit probleem doet zich nog maar een dag voor.. maar ik vind het wel vreselijk irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:51
Het schijnt te helpen als je de spoelen insmeert met een beetje lijm (niet-geleidend uiteraard), zodat hij niet meer kan resoneren.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
ja.. het schijnt... ik ga niet me pc openhalen en me voeding eruit halen waar ik 1 dag mee bezig ben aangezien me kast niet zo groot is |:(
ik moet het dus echt zekerweten. en ik verlies volgensmij mijn garantie daar ook door als ik me voeding open haal en daar heb ik ook geen trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan wel iets vriendelijker reageren op mensen die je proberen te helpen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82404

Tja als je hem zelf niet wil fixen dan neem je hem toch lekker mee naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-06 03:35
En er zit geen garantie meer op de voeding? Zowel, stuur m terug of neem contact op met support.
Zo niet, dan niet-geleidende lijm zoals eerder gesuggereerd. Ik heb zelf een keer de kitspuit erop gezet. Laat een vriend of kennis het doen als je jezelf er niet mee vertrouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Inderdaad ben je je garantie kwijt als je de voeding zelf openmaakt. (mocht er nog garantie opzitten natuurlijk)
Thierry88 schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:06:
Het schijnt te helpen als je de spoelen insmeert met een beetje lijm (niet-geleidend uiteraard), zodat hij niet meer kan resoneren.
Je reageert hier nogal heftig op terwijl het een prima advies is. Als ik verder kijk dan tweakers kom ik tips van deze strekking ook constant tegen. Het is ook nog eens vrij gemakkelijk. En dat je de voeding moet uitbouwen; tja... Dat zal linksom om rechtsom toch moeten. Ook als je de voeding zou vervangen. (Is een optie met een nog grotere zekerheidsgraad dat je probleem verholpen is)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Probeer eens een ander stopcontact.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:04
Deed die van mij ook.
Ik heb er gewoon een tie-wrap strak omheen getrokken en het geluid was weg.
En ja de voeding was nog in garantie destijds maar besteld bij een webwinkel.
Geen zin in dat heen en weer gestuur als ik het zelf makkelijk kan fixen.

Dus gewoon proberen als je er een beetje verstand van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
ik heb dus net mijn pc weer naar een andere kamer gezet. (waar die eerst stond) en daar heb ik het probleem niet meer. dus het was dan volgensmij een stopcontact probleempje:P
dus deze mag wat mij betreft op slot :D
Pagina: 1