the rig:
e8400 cpu
DFi 680i lt sli mobo
ocz ddr 800mhz gold editie geheugen
ocz modstream 520W voeding
evga 8800gts 640mb graka
en
creative xfi x-treme gamer geluidskaart (pci)
win 7 64-bit OEM
Ondanks alles tot 2x toe geinstalleerd te hebben, waarbij de pci kaart in de drie vrije sloten werd gestoken. Van creative de laatste drivers (ook Alchemy), ook die in een topic op dit forum werd aangehaald. Win up to date.
Mp3 afspelen gaat goed.
the problem:
intro's bij bijna alle games vertonen krakende en tikkende bijgeluiden. In game muziek start pas op als ik een stuk verder ben in het lvl. in veel games hoor je bij spraak een duidelijke stotter.
Dus ook een aantal games weer opnieuw geinstalleerd.
eigenlijk vraag ik dus om raad. Wie heeft dit ook ( of gehad) en hoe kan ik dit irritante probleem oplossen?
e8400 cpu
DFi 680i lt sli mobo
ocz ddr 800mhz gold editie geheugen
ocz modstream 520W voeding
evga 8800gts 640mb graka
en
creative xfi x-treme gamer geluidskaart (pci)
win 7 64-bit OEM
Ondanks alles tot 2x toe geinstalleerd te hebben, waarbij de pci kaart in de drie vrije sloten werd gestoken. Van creative de laatste drivers (ook Alchemy), ook die in een topic op dit forum werd aangehaald. Win up to date.
Mp3 afspelen gaat goed.
the problem:
intro's bij bijna alle games vertonen krakende en tikkende bijgeluiden. In game muziek start pas op als ik een stuk verder ben in het lvl. in veel games hoor je bij spraak een duidelijke stotter.
Dus ook een aantal games weer opnieuw geinstalleerd.
eigenlijk vraag ik dus om raad. Wie heeft dit ook ( of gehad) en hoe kan ik dit irritante probleem oplossen?