Ik bedacht me laatst tijdens het stofzuigen een leuk stukje tekst in het Engels wat ik wel op m'n blog wou gooien. Nu ik deze ingesteld heb als Nederlandse blog zijnde, kan ik niet aangeven of ik een Engelse tekst er neerkwak en een leuk vlaggetje krijg bij de post om even aan te geven dat dit een 'andere-dan-normaal-post' is, zoals dit wel bij een Engelse blog kan (getest door even in het weblogbeheer aan te geven dat ik een Engelse blog heb en ineens een extra keuzevakje om de taal aan te geven waarin de post geschreven is)
Graag zou ik bij een hoofdzakelijk Nederlandse blog toch ook aan kunnen geven dat ik een Engelse blogpost heb geschreven en dat de nodige koppen, bijschriften etc. netjes van taal omschakelen. En een
achter de titel is weer eens wat anders dan een Nederlands vlaggetje bij de English-only blogs 
Note: bij de Engelse blogs gaat de vertaling van alle koppen niet helemaal vlekkeloos in de sidebar.
NL post, Engelse koppen: Crisp's blog: Adoptie - is het echt zo erg?
EN post, Engelse koppen: Crisp's blog: Having fun with IE part 5 - what item?
• Recent posts, Categories, Archives koppen en Tweakers.net Profile blijven onvertaald, de Door naar By en dag-/maandnamen schakelen wel keurig om.
Graag zou ik bij een hoofdzakelijk Nederlandse blog toch ook aan kunnen geven dat ik een Engelse blogpost heb geschreven en dat de nodige koppen, bijschriften etc. netjes van taal omschakelen. En een
Note: bij de Engelse blogs gaat de vertaling van alle koppen niet helemaal vlekkeloos in de sidebar.
NL post, Engelse koppen: Crisp's blog: Adoptie - is het echt zo erg?
EN post, Engelse koppen: Crisp's blog: Having fun with IE part 5 - what item?
• Recent posts, Categories, Archives koppen en Tweakers.net Profile blijven onvertaald, de Door naar By en dag-/maandnamen schakelen wel keurig om.