Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Enkel bij Engelse blog aan te geven NL blogpost?!

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik bedacht me laatst tijdens het stofzuigen een leuk stukje tekst in het Engels wat ik wel op m'n blog wou gooien. Nu ik deze ingesteld heb als Nederlandse blog zijnde, kan ik niet aangeven of ik een Engelse tekst er neerkwak en een leuk vlaggetje krijg bij de post om even aan te geven dat dit een 'andere-dan-normaal-post' is, zoals dit wel bij een Engelse blog kan (getest door even in het weblogbeheer aan te geven dat ik een Engelse blog heb en ineens een extra keuzevakje om de taal aan te geven waarin de post geschreven is)

Graag zou ik bij een hoofdzakelijk Nederlandse blog toch ook aan kunnen geven dat ik een Engelse blogpost heb geschreven en dat de nodige koppen, bijschriften etc. netjes van taal omschakelen. En een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/v/en.gif achter de titel is weer eens wat anders dan een Nederlands vlaggetje bij de English-only blogs :Y)

Note: bij de Engelse blogs gaat de vertaling van alle koppen niet helemaal vlekkeloos in de sidebar.
NL post, Engelse koppen: Crisp's blog: Adoptie - is het echt zo erg?
EN post, Engelse koppen: Crisp's blog: Having fun with IE part 5 - what item?
Recent posts, Categories, Archives koppen en Tweakers.net Profile blijven onvertaald, de Door naar By en dag-/maandnamen schakelen wel keurig om.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Note: bij de Engelse blogs gaat de vertaling van alle koppen niet helemaal vlekkeloos in de sidebar.
Da's by design; bij een primair Engels blog is de algemene interface altijd in het Engels. Bij een Nederlandse post zijn dan alleen de post-gerelateerde zaken in het Nederlands.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik kan zien is de taal-optie per post niet afhankelijk van de globale blog-instelling wb taal. Ik vraag me dus af of hier wel echt sprake is van een bug?

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Simpel is het:
Engelse blog ingesteld: taalkeuze bij maken van post
NL blog ingesteld: geen taalkeuze bij maken post

Dit laatste had ik graag anders gezien, wat als ik een Engelse post op m'n NL-only blog wil plaatsen, dan kan ik dat dus niet aangeven waar dit wel op een EN-only blog kan als je een Nederlandse post wilt plaatsen.

En dan is dus de vraag of het een bug is of dat dit by design zo gekozen is (en of het in beide gevallen aangepast kan worden)

[ Voor 16% gewijzigd door Wiethoofd op 14-12-2009 22:47 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:46:
Simpel is het:
Engelse blog ingesteld: taalkeuze bij maken van post
NL blog ingesteld: geen taalkeuze bij maken post

Dit laatste had ik graag anders gezien, wat als ik een Engelse post op m'n NL-only blog wil plaatsen, dan kan ik dat dus niet aangeven waar dit wel op een EN-only blog kan als je een Nederlandse post wilt plaatsen.

En dan is dus de vraag of het een bug is of dat dit by design zo gekozen is (en of het in beide gevallen aangepast kan worden)
Ik kan op mijn NL-only blog gewoon een engelse post maken? Gewoon door "Engels" te kiezen ;)

Zie deze post: Erkens: Een overwachte afloop?
(tijdelijk even op engels gezet)

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Hmm, nu staat er wel ineens de taalkiezer voor NL of EN post, waarsch in de haast overheen gekeken of it's a ninja, not a bug, deze kan dicht :$

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

offtopic:
Mooi, dan zet ik de taal weer terug op Nederlands :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi