Ik heb sinds een paar weken Win7 geinstalleerd. Had nog XP en vond het een vooruitgang.Maar na een tijdje merkte ik dat ik artifacts kreeg nadat de computer enige tijd aanstond. De meeste gaan weg na het vernieuwen van de bureaubladachtergrond. Ook kwamikerachter dat mijn netwerkverbinding instabiel wordt en ook het geluid begint heel soms te kraken na een tijdje.Ik ga optisch uit naar een losse DAC. Start ik XP weer op is er niets aan de hand. Ookopnieuw opstarten van Win7 helpt eventjes.
Mijn systeem:
Moederbord: Asus M3A
Proc.:AMD X2 4800
Videokaart:Asus X1550 Silent
Sound:ESI Waveterminal 192L
Airflow is goed en de processor wordt gekoeld door resorator van Zalman. Ik krijg de temp.niet uitgelezen van de videokaart, maar lijkt me sterk dat die te heet is.De voeding is een 430W Nexus Value van een half jaar oud.
De voltages lijken stabiel en de temperaturen lijken normaal (tussen 30 en 45 graden).
Ik heb de laatste Ati drivers en de laatste ESI drivers.
Ik weet dat deze vraag hier misschien niet hoort, maar ik wist geen betere plek.
Mijn systeem:
Moederbord: Asus M3A
Proc.:AMD X2 4800
Videokaart:Asus X1550 Silent
Sound:ESI Waveterminal 192L
Airflow is goed en de processor wordt gekoeld door resorator van Zalman. Ik krijg de temp.niet uitgelezen van de videokaart, maar lijkt me sterk dat die te heet is.De voeding is een 430W Nexus Value van een half jaar oud.
De voltages lijken stabiel en de temperaturen lijken normaal (tussen 30 en 45 graden).
Ik heb de laatste Ati drivers en de laatste ESI drivers.
Ik weet dat deze vraag hier misschien niet hoort, maar ik wist geen betere plek.
[ Voor 13% gewijzigd door CyberJoe op 12-12-2009 23:08 ]
Ja ik heb ook een computer.