Hoe internationale eBay veiling opzetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik wil iets gaan verkopen op eBay en daar wil ik ook bezoekers uit de UK en USA mee bereiken.

Nu krijg ik als ik zoek op bepaalde zaken ook UK advertenties erbij.

Maar ik weet nog dat de advertenties die ik maakte nooit te vinden waren op http://ebay.co.uk/. Dat was voor toen nooit erg, maar bij deze zou ik graag ook die doelgroep bereiken.

Heeft iemand dus enig idee hoe ik dat kan doen? Ik kan op eBay zelf niet vinden wat ik daar precies voor moet doen. Ook op Google kan ik niks vinden (misschien zijn mijn zoektermen niet goed genoeg, "create international ebay auction" of zo had ik).

Ik gok dat het iets heel simpels is dat ik over het hoofd zie...

Ik gok overigens dat ik gewoon de verzendkosten voor Amerika en Engeland in zou moeten vullen. Maar ik zou graag nog bevestiging hierop krijgen, voordat ik de advertentie maak. Want ik kan het later niet meer aanpassen (of ik moet de advertentie verwijderen en het opnieuw proberen, ben ik wel m'n geld kwijt).

[ Voor 19% gewijzigd door Tanuki op 12-12-2009 22:39 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:32
Bij het opgeven van verzendingskosten moet je een in de tweede kader internationaal aanduiden en heel de wereld aanvinken. Of zo is het toch op eBay België. :)
Want ik kan het later niet meer aanpassen (of ik moet de advertentie verwijderen en het opnieuw proberen, ben ik wel m'n geld kwijt).
Waarom niet? :?

[ Voor 33% gewijzigd door Malantur op 12-12-2009 22:41 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Malantur schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:40:
Bij het opgeven van verzendingskosten moet je een in de tweede kader internationaal aanduiden en heel de wereld aanvinken. Of zo is het toch op eBay België. :)

[...]

Ik dacht dat dat niet ging. Maar je verhaal klinkt logisch. Ik ga het proberen. Bedankt! :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:32
Je kan het in ieder geval even testen met een veiling dat op €1 begint, dan betaal je maar €0,05.
Natuurlijk niet vergeten om de veiling te beëindigen :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Het is gelukt. :) Ik kan 'm alleen nog niet vinden op de ebay.co.uk website. Maar misschien is dat morgen anders... Op de Nederlandse site zie ik ook nog geen plaatje in de lijst. Dus ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-06 12:51

Lulukai

God's gift to women

Malantur schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:40:

[...]

Ik had een tijdje terug een topic geopend met net dezelfde vraag, maar toen wist niemand een antwoord. Om je aanbieding in de internationale resultaten te krijgen moet je dus enkel zorgen dat de verzending wereldwijd is? Je moet het niet op andere sites aanbieden of dubbele plaatsingskosten betalen?

edit: En als je bevoorbeeld enkel een aanbieding wilt op eBay Belgie, Nederland en Luxemburg dan moet je enkel die verzending naar die landen aanvinken en dan gaat de rest vanzelf?

[ Voor 13% gewijzigd door Lulukai op 13-12-2009 11:25 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
ruyckske schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:22:
[...]

Ik had een tijdje terug een topic geopend met net dezelfde vraag, maar toen wist niemand een antwoord. Om je aanbieding in de internationale resultaten te krijgen moet je dus enkel zorgen dat de verzending wereldwijd is? Je moet het niet op andere sites aanbieden of dubbele plaatsingskosten betalen?

edit: En als je bevoorbeeld enkel een aanbieding wilt op eBay Belgie, Nederland en Luxemburg dan moet je enkel die verzending naar die landen aanvinken en dan gaat de rest vanzelf?
Voor zover ik weet wel ja. :)

http://shop.ebay.ca/i.htm...n=1&_trksid=p3286.c0.m283 Hier staat ie. :) Location: Netherlands.

Ik heb die advertentie op ebay.nl gemaakt en aangegeven dat ik ook internationaal wil verzenden. Je hebt bij het maken van je aanbieding bij het onderdeel verzending een linkje voor opties of instellingen of iets dergelijks. Dan krijg je zo'n popup schermpje en daar kun je dan een vinkje zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-06 12:51

Lulukai

God's gift to women

Bedankt! Ik heb nu ook nog een aanbieding die ik zou willen starten in ponden ipv euro. Ik verwacht namelijk dat er vooral interesse zal zijn uit het VK. Iemand een idee hoe ik een veiling kan maken waarbij de hoofdmunt pound is?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 13:17

SeatRider

Hips don't lie

ruyckske schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 09:30:
Bedankt! Ik heb nu ook nog een aanbieding die ik zou willen starten in ponden ipv euro. Ik verwacht namelijk dat er vooral interesse zal zijn uit het VK. Iemand een idee hoe ik een veiling kan maken waarbij de hoofdmunt pound is?
Vziw hoef je daar ook niks bijzonders voor te doen. eBay rekent volgens mij zelf om?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
ruyckske schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 09:30:
Volgens mij moet je dan gewoon je advertentie maken op http://ebay.co.uk/ ipv http://ebay.nl/? :)

Pagina: 1