Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

Chrome en webgeschiedenis

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik weet even niet in welk subforum dit moet, maar volgens mij staat ie hier goed.

Heeft er iemand een workaround voor het inschakelen van webgeschiedenis bij chrome? op de een of andere bizarre reden heeft google ervoor gezorgd dat ik webgeschiedenis nog niet kan inschakelen. waarom is dit zo? ik heb alleen gevonden dat het niet kan (nb. de toolbar kan alleen in ie en firefox geinstalleerd worden).

het is toch erg raar dat chrome, google's eigen browser, deze functie niet ondersteund? hij bewaart wel mijn zoekgeschiedenis.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

tennisbal schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:46:
ik weet even niet in welk subforum dit moet, maar volgens mij staat ie hier goed.
Nopez. een browser is geen besturingssysteem (tenminste - dat zou het niet moeten zijn).
Je kan in de lokale Beleidstopics en aan de forumomschrijvingen en ook aan het type topics wat er staat zien waar je vraag thuishoort.
Je vraag is dus beter op z'n plek in Client Software Algemeen..
Ik verplaats 'm daarnaartoe, maar graag even opletten in het vervolg :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 15:41

i7x

Emoji fan πŸ‘½πŸ¦‘πŸ¦‹πŸ“

Dat is inderdaad raar maar het klopt inderdaad dat het niet mogelijk is. Ik denk zelf dat Google deze optie wel in v5 of nog later aan zijn browser zal toevoegen maar nu kan het dus nog niet. Ik heb zelf ook al een tijdje naar een mogelijkheid lopen zoeken.

πŸ¦… U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ πŸ“ˆ ARKK, πŸ“ˆ UPRO, πŸ“ˆ TECL, πŸ“ˆ QQQJ, ...

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:38
Je kunt toch Google Desktop installeren, dan kan je alle Webgeschiedenis doorzien, of bedoel je dat niet?

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
diabolofan schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 23:12:
Je kunt toch Google Desktop installeren, dan kan je alle Webgeschiedenis doorzien, of bedoel je dat niet?
doorzien is geen probleem, maar chrome slaat het niet op. super weird, hoe kan het dat een eigen browser van google het niet ondersteund??